Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96102
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі |
Authors |
Білоха, А.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг marketing KPI SMART-підхід SMART approach SMM-стратегія SMM strategy контент content профіль profile цільова аудиторія target audience бренд brand |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96102 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Білоха А. В. SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. М. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2024. 53 с. |
Abstract |
У сучасному світі, де конкуренція постійно зростає, використання соціальних медіа для просування продуктів і послуг дозволяє бізнесам ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією, збільшувати обізнаність про бренд, покращувати лояльність клієнтів і, врешті-решт, збільшувати продажі. SMM-стратегії стали невід'ємною частиною сучасного бізнесу. З розвитком цифрових технологій та збільшенням кількості користувачів соціальних мереж, присутність у цих платформах є критично важливою для будь-якої компанії, яка прагне досягти успіху. Наразі вони є одним з найефективніших і, можливо, економічно вигідніших, каналів зв’язку з аудиторією.
Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретико практичних засад SMM-стратегії як інструменту просування бізнесу у цифровому середовищі.
Об'єктом дослідження є SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі.
Предметом є особливості (закономірності) використання SMM-стратегії як інструменту просування бізнесу у цифровому середовищі.
Практична значимість : розроблені авторкою напрацювання можуть бути використані в практичній діяльності кафедри маркетингу СумДУ.
У першому розділі було досліджено поняття SMM-стратегії та її значення для просування бізнесу, здійснено аналіз ключових складових SMM-стратегії (постановка цілей, аналіз конкурентів, визначення ЦА, створення візуалу та контент-плану, тощо). Здійснено ґрунтовний аналіз підходів до постановки KPI SMM-стратегії.
Другий розділ присвячений удосконаленню стратегії просування профіля кафедри маркетингу СумДУ в соціальній мережі Instagram. У роботі здійснено аудит акаунту @dom_sumdu, проаналізовано контенту та просування, а також основних конкурентів, здійснено сегментацію ринку та опис основних персонажів цільової аудиторі, визначено тональності, тощо. Це дозволило розробити проєктні рекомендацій по оптимізації SMM-стратегії @dom_sumdu. In today's increasingly competitive world, using social media to promote products and services allows businesses to effectively engage with their target audience, increase brand awareness, improve customer loyalty, and ultimately increase sales. SMM strategies have become an integral part of modern business. With the development of digital technologies and the increase in the number of social media users, a presence on these platforms is critical for any company that wants to succeed. Currently, they are one of the most effective and, perhaps, cost-effective channels of communication with the audience. The purpose of this thesis is to study the theoretical and practical foundations of the SMM strategy as a tool for business promotion in the digital environment. The object of the study is the SMM strategy as a tool for business promotion in the digital environment. The subject is the peculiarities (regularities) of using the SMM strategy as a tool for business promotion in the digital environment. Practical significance: the work developed by the author can be used in the practical activities of the Department of Marketing of Sumy State University. In the first chapter, the concept of SMM strategy and its importance for business promotion was studied, the key components of SMM strategy were analyzed (setting goals, analyzing competitors, determining the target audience, creating a visual and content plan, etc.). A thorough analysis of approaches to setting the KPI of the SMM strategy was carried out. The second section is devoted to improving the strategy of promoting the profile of the Department of Marketing of Sumy State University in the Instagram social network. In the work, the @dom_sumdu account was audited, the content and promotion, as well as the main competitors were analyzed, market segmentation was carried out and the main characters of the target audience were described, tones were determined, etc. This made it possible to develop project recommendations for optimizing the SMM strategy @dom_sumdu. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Ukraine
10
United States
23
Unknown Country
1
Downloads
China
1
Ukraine
19
United States
21
Unknown Country
44
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilokha_bac_rob.pdf.pdf | 1.69 MB | Adobe PDF | 85 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.