Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96115
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title SMМ як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань компаній
Authors Чорний, В.С.
ORCID
Keywords SMM-маркетинг
SMM-marketing
соціальні мережі
social networks
просування
promotion
бізнес-завдання
business task
компанія
company
комунікація
communication
бренд
brand
аудиторія
audience
продажі
sales
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96115
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Чорний В. С. SMМ як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань компаній : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Я. Кривич. Суми : Сумський державний університет, 2024. 43 с.
Abstract Бакалаврська робота складається з 45 сторінок тексту, 2 розділів, 4 таблиць, 12 рисунків та списку з 36 використаних джерел. Актуальність теми роботи: У сучасному динамічному світі, де Інтернет відіграє все більшу роль у житті людей, SMM-маркетинг стає одним з найефективніших інструментів просування та вирішення бізнес-завдань компаній. Завдяки соціальним мережам, підприємства можуть налагодити пряму комунікацію з цільовою аудиторією, підвищувати впізнаваність бренду, генерувати ліди та стимулювати продажі. Метою даної дипломної роботи є дослідження теоретико-практичних засчад SMM, як інструменту просування та вирішення бізнес-завдань компаній (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта»). Об'єктом дослідження даної дипломної роботи є SMМ як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань компаній Предметом SMM-стратегія просування ТОВ «Нова Пошта» Практична значимість: результати дослідження можуть бути використані керівниками та маркетологами компаній для розробки та впровадження ефективних SMM-стратегій, спрямованих на просування та вирішення бізнес-завдань. У першому розділі було досліджено теоретичні основи використання SMM як інструменту просування та вирішення бізнес-завдань компаній, також розглянуто поняття SMM, SMM-стратегія, як основа успішного просування продукту. Основні інструменти для роботи з SMM просування. Переваги та недоліки використання SMM-маркетингу для просування продукту. У другому розділі було проаналізовано SMM-стратегію ТОВ «Нова Пошта» Опис компанії ТОВ «Нова Пошта» та її SMM-цілі. Аналіз SMM-стратегії ТОВ «Нова Пошта». Аналіз ефективності просування ТОВ «Нова пошта» в соціальних мережах. Виявлення недоліків SMM-стратегії та рекомендації для її покращення.
The bachelor's thesis consists of 45 pages of text, 2 chapters, 4 tables, 12 figures and a list of 36 references. Relevance of the topic: In today's dynamic world, where the Internet plays an increasingly important role in people's lives, SMM marketing is becoming one of the most effective tools for promoting and solving business problems. Thanks to social media, businesses can establish direct communication with their target audience, increase brand awareness, generate leads and drive sales. The purpose of this thesis is to study the theoretical and practical foundations of SMM as a tool for promoting and solving business problems of companies (based on the materials of Nova Poshta LLC). The object of research of this thesis is SMM as a tool for promoting and solving business problems of companies The subject of SMM-strategy of promotion of LLC « Nova Poshta » Practical significance: the results of the study can be used by managers and marketers of companies to develop and implement effective SMM strategies aimed at promoting and solving business problems. The first section examined the theoretical foundations of using SMM as a tool for promoting and solving business problems of companies, and also considered the concept of SMM, SMM strategy as the basis for successful product promotion. The main tools for working with SMM promotion. Advantages and disadvantages of using SMM marketing to promote a product. The second section analyzes the SMM strategy of Nova Poshta LLC. Description of Nova Poshta LLC and its SMM goals. Analysis of the SMM strategy of Nova Poshta LLC. Analysis of the effectiveness of promotion of Nova Poshta LLC in social networks. Identification of SMM strategy shortcomings and recommendations for its improvement.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Ukraine Ukraine
2
United States United States
10

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
12
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Chornyi_bac_rob.pdf 5.34 MB Adobe PDF 36

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.