Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96116
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інструменти цифрового маркетингу в індустрії моди |
Authors |
Коваленко, Є.М.
|
ORCID | |
Keywords |
мода fashion тенденція trend інструменти цифрового маркетингу digital marketing tools веб-сайти websites мобільні додатки mobile apps таргетинг targeting соціальні мережі social networks бренд brand канал продажу sales channel |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96116 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Коваленко Є. М. Інструменти цифрового маркетингу в індустрії моди : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 45 с. |
Abstract |
Бакалаврська робота складається з 45 сторінок тексту, 3 розділів, 3 діаграм, 4 рисунків та списку з 61 використаних джерел.
Актуальність теми роботи полягає у дослідженні ефективності використання цифрових інструментів в індустрії моди.
Метою бакалаврського дослідження є дослідження впливу інструментів цифрового маркетингу на просування брендів.
Завдання роботи: визначення основних тенденцій в індустрії моди; визначення основних інструментів цифрового маркетингу, які використовуються в індустрії моди; оцінювання ефективності інструментів цифрового маркетингу в індустрії моди.
Об’єктом дослідження є інструменти цифрового маркетингу. Предметом дослідження є ефективність використання інструментів цифрового маркетингу. Методи дослідження – статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз.
Наукова новизна дослідження: полягає в комплексному дослідженні інструментів цифрового маркетингу, що використовувались брендами і індустрії моди та оцінка їх ефективності. Практична значущість дослідження полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані брендами для покращення маркетингової діяльності у цифровому середовищі. У першому розділі визначено теоретичні аспекти цифрового маркетингу в індустрії моди .
У другому розділі представлена інформація щодо інструментів цифрового маркетингу в індустрії моди, розглянуто соціальні мережі як інструмент просування брендів, веб-сайти та блоги як канали залучення аудиторії і мобільні додатки як канал продажу .
У третьому розділі наведені приклади використання інструментів цифрового маркетингу в індустрії моди. The Bachelor diploma consists of 45 pages of text, 3 sections, 3 diagrams, 4 figures and a list of 61 used sources. The relevance of the topic of the work lies in the study of the effectiveness of the use of digital tools in the fashion industry. The aim of the bachelor's research is to investigate the impact of digital marketing tools on the promotion of brands. Tasks: identification of the main trends in the fashion industry; identifying the main digital marketing tools used in the fashion industry; evaluating the effectiveness of digital marketing tools in the fashion industry. Object of Research: Digital marketing tools. Subject of Research: Effectiveness of digital marketing tools. Research Methods: Statistical analysis, structural analysis, comparative analysis. The novelty of this research lies in its comprehensive examination of digital marketing tools employed by fashion brands and industries, along with an assessment of their effectiveness. The practical significance of this research resides in the applicability of its findings by fashion brands to enhance their marketing endeavors in the digital environment. The first session defines the theoretical aspects of digital marketing in the fashion industry. The second session provides information on digital marketing tools in the fashion industry, discussing social networks as brand promotion tools, websites and blogs as audience engagement channels, and mobile apps as sales channels. The third session presents examples of using digital marketing tools in the fashion industry. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
China
1
Ireland
1
Ukraine
12
United States
10
Downloads
Slovakia
1
Turkey
1
Ukraine
13
United States
25
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalenko_bac_rob.pdf | 998.93 kB | Adobe PDF | 41 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.