Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96116
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти цифрового маркетингу в індустрії моди
Authors Коваленко, Є.М.
ORCID
Keywords мода
fashion
тенденція
trend
інструменти цифрового маркетингу
digital marketing tools
веб-сайти
websites
мобільні додатки
mobile apps
таргетинг
targeting
соціальні мережі
social networks
бренд
brand
канал продажу
sales channel
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96116
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Коваленко Є. М. Інструменти цифрового маркетингу в індустрії моди : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 45 с.
Abstract Бакалаврська робота складається з 45 сторінок тексту, 3 розділів, 3 діаграм, 4 рисунків та списку з 61 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у дослідженні ефективності використання цифрових інструментів в індустрії моди. Метою бакалаврського дослідження є дослідження впливу інструментів цифрового маркетингу на просування брендів. Завдання роботи: визначення основних тенденцій в індустрії моди; визначення основних інструментів цифрового маркетингу, які використовуються в індустрії моди; оцінювання ефективності інструментів цифрового маркетингу в індустрії моди. Об’єктом дослідження є інструменти цифрового маркетингу. Предметом дослідження є ефективність використання інструментів цифрового маркетингу. Методи дослідження – статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: полягає в комплексному дослідженні інструментів цифрового маркетингу, що використовувались брендами і індустрії моди та оцінка їх ефективності. Практична значущість дослідження полягає в тому, що результати дослідження можуть бути використані брендами для покращення маркетингової діяльності у цифровому середовищі. У першому розділі визначено теоретичні аспекти цифрового маркетингу в індустрії моди . У другому розділі представлена інформація щодо інструментів цифрового маркетингу в індустрії моди, розглянуто соціальні мережі як інструмент просування брендів, веб-сайти та блоги як канали залучення аудиторії і мобільні додатки як канал продажу . У третьому розділі наведені приклади використання інструментів цифрового маркетингу в індустрії моди.
The Bachelor diploma consists of 45 pages of text, 3 sections, 3 diagrams, 4 figures and a list of 61 used sources. The relevance of the topic of the work lies in the study of the effectiveness of the use of digital tools in the fashion industry. The aim of the bachelor's research is to investigate the impact of digital marketing tools on the promotion of brands. Tasks: identification of the main trends in the fashion industry; identifying the main digital marketing tools used in the fashion industry; evaluating the effectiveness of digital marketing tools in the fashion industry. Object of Research: Digital marketing tools. Subject of Research: Effectiveness of digital marketing tools. Research Methods: Statistical analysis, structural analysis, comparative analysis. The novelty of this research lies in its comprehensive examination of digital marketing tools employed by fashion brands and industries, along with an assessment of their effectiveness. The practical significance of this research resides in the applicability of its findings by fashion brands to enhance their marketing endeavors in the digital environment. The first session defines the theoretical aspects of digital marketing in the fashion industry. The second session provides information on digital marketing tools in the fashion industry, discussing social networks as brand promotion tools, websites and blogs as audience engagement channels, and mobile apps as sales channels. The third session presents examples of using digital marketing tools in the fashion industry.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

China China
1
Ireland Ireland
1
Ukraine Ukraine
12
United States United States
10

Downloads

Slovakia Slovakia
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
13
United States United States
25
Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Kovalenko_bac_rob.pdf 998.93 kB Adobe PDF 41

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.