Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96137
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Цифровий маркетинг та штучний інтелект: інструменти та особливості використання
Authors Крупка, А.В.
ORCID
Keywords цифровий маркетинг
digital marketing
штучний інтелект
artificial intelligence
персоналізація
personalization
аналітика
analytics
контент-маркетинг
content marketing
чат-бот
chatbot
SEO
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96137
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Крупка А. В. Цифровий маркетинг та штучний інтелект: інструменти та особливості використання : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. В. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 44 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у стрімкому розвитку цифрових маркетингових технологій та штучного інтелекту. Метою бакалаврської роботи є дослідження інструментів та особливостей використання штучного інтелекту у цифровому маркетингу. Завданням роботи є обґрунтування теоретичних понять, такі як «цифровий маркетинг» та «штучний інтелект»; дослідження впливу штучного інтелекту на цифровий маркетинг; аналіз використання штучного інтелекту та цифрового маркетингу в діяльності підприємства. Об’єктом дослідження є інструменти цифрового маркетингу у контексті використання штучного інтелекту включаючи сучасні маркетингові технології. Практична значущість дослідження у побудові алгоритму використання інструментів цифрового маркетингу та штучного інтелекту, формуванні рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємству
The relevance of the topic of the work lies in the rapid development of digital marketing technologies and artificial intelligence. The aim of the bachelor thesis is to research the tools and features of using artificial intelligence in digital marketing. The task of the work is to substantiate theoretical concepts such as "digital marketing" and "artificial intelligence"; research on the impact of artificial intelligence on digital marketing; analysis of the use of artificial intelligence and digital marketing in the company's activities; The object of the study is digital marketing tools in the context of the use of artificial intelligence, including modern marketing technologies. The practical of the study in the construction of an algorithm for the use of digital marketing tools and artificial intelligence, the formation of recommendations for increasing the efficiency of the enterprise
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Ukraine Ukraine
35
United States United States
38
Yemen Yemen
1

Downloads

Finland Finland
1
Israel Israel
1
Ukraine Ukraine
36
United States United States
39
Vietnam Vietnam
1

Files

File Size Format Downloads
Krupka_bac_rob.pdf.pdf 1.39 MB Adobe PDF 78

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.