Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96153
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розроблення проєкту рекламної кампанії книгарні на локальному ринку |
Other Titles |
Developing a project advertising campaign for a bookstore in the local market |
Authors |
Бублик, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
реклама advertising сучасні тренди modern trends фірмовий стиль corporate identity |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96153 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бублик В. В. Розроблення проєкту рекламної кампанії книгарні на локальному ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 41 с. |
Abstract |
За мірою розширення конкурентного ринку, збільшення та розростання
можливих сфер впливу на аудиторію, рекламні матеріали потребують
належної уваги у процесі розробки, редагування, оприлюднення продукту.
Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є розроблення фірмового
стилю і впровадження проєкту рекламної кампанії для книгарні. Завдяки
визначенню теоретичних засад, сучасних тенденцій рекламної галузі й
особливостей просування книжкового бізнесу, а також з урахуванням
використання методів порівняльного та SWOT-аналізу конкурентів, було
запропоновано мультимедійний проєкт, який складається з 9 матеріалів.
В результаті проведеної роботи було розроблено назву книгарні, слоган,
створено логотип, фірмовий стиль, підібрано візуальний образ
корпоративного героя. Мультимедійний проєкт складається з сітілайту,
білборда, банера, макету сувенірної продукції, оформлення сторінки в
Instagram (включно з рекламними публікаціями у вигляді фото та відео
контенту), текстової статті для розповсюдження через Інтернет, аудіореклами
для локального радіо. Використання одразу кількох каналів поширення
інформації сприяє посиленню впливу та збільшенню обсягу залученої
аудиторії. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Iran
1
Ukraine
13
United States
17
Unknown Country
1
Downloads
Ukraine
14
United States
15
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bublyk_bak_rob.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | 29 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.