Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96154
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Створення рекламних та PR-матеріалів за моделлю AIDMA для салону краси «My beauty» |
Other Titles |
The creation of advertising and PR materials based on the AIDMA model for the beauty salon «My beauty» |
Authors |
Базиль, С.В.
|
ORCID | |
Keywords |
рекламні повідомлення advertising messages цільова аудиторія target audience |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96154 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Базиль, С. В. Створення рекламних та PR-матеріалів за моделлю AIDMA для салону краси «My beauty» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 34 с. |
Abstract |
Робота полягає у створенні рекламних та PR-матеріалів за рекламною
моделлю AIDMA для салону краси «My beauty». Створені повідомлення повинні
бути об’єднані одним стилем, транслювати цінності компанії та повідомляти про
один інформаційний привід, а також бути мультимедійними. Приклади
рекламних та PR-оголошень у подальшому можна використовувати для
просування будь-якого іншого салону краси, з мінімальними змінами (зважаючи
на фірмовий колір та стиль майбутнього замовника). Усі матеріали необхідно
зробити креативними, оригінальними та цікавими, аби цільова аудиторія
звернула на них увагу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Ukraine
18
United States
9
Downloads
Ukraine
19
United States
20
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bazyl_bak_rob.pdf | 2.5 MB | Adobe PDF | 39 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.