Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96165
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ефективність маркетингової політики комунікацій ТОВ «М’ясна компанія» як фактор його конкурентоспроможності |
Authors |
Попова, А.А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингові комунікації marketing communications інтегровані маркетингові комунікації integrated marketing communications маркетинг marketing маркетингові дослідження marketing research конкурентоспроможність competitiveness |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96165 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Попова А.А. Ефективність маркетингової політики комунікацій ТОВ «М’ясна компанія» як фактор його конкурентоспроможності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Т. В. Пімоненко. Суми : Сумський державний університет, 2023. 36 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота складається з 36 сторінок тексту, 3 розділів, 3 таблиць, 4 рисунків та списку з 82 використаних джерел.
Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективних механізмів маркетингової політики комунікацій українського підприємства як фактора його конкурентоспроможності.
Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування ефективності використання якісної маркетингової політики комунікацій з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Завдання роботи: проаналізувати сутність та специфіку маркетингових комунікацій на підприємстві; визначити роль маркетингових комунікацій у звбезпеченні конкурентоспроможності ТОВ «М’ясна компанія».
Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою політикою комунікацій. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади маркетингової політики комунікацій. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію і моделі механізму маркетингової політики комунікацій на підприємстві, що на відміну від існуючих враховують кризові умови господарювання та ризики ведення воєнних дій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження ефективного механізму маркетингової політики комунікацій на ТОВ «М’ясна компанія».
У першому розділі розглянуто сутність, головна мета, методи, основне завдання, функції та основні учасники маркетингової комунікаційної політики: типи ключових комунікаторів, досліджено стани купівельної спроможності цільової аудиторії, також інтегровані маркетингові комунікації.
У другому розділі проведено аналіх продажів підприємства по торговим точкам, досліджено структуру управління, маркетингове макро- та мікросередовище підприємства, цільову аудиторію та її проблеми, основних конкурентів, підпрядників, партнерів, дістриб’ютерів. Також проаналізовано продукцію, яка виготовляється/надається підприємством, проведена оцінка конкурентоспроможності підприємства за допомогою SWOT-аналізу, матриці БКГ на прикладі ТОВ «М’ясна компанія».
У третьому розділі запропоновано напрямки та заходи удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства як основи підвищення його конкурентоспроможності ТОВ «М’ясна компанія». Bachelor’s thesis consists of 36 pages, 3 sections, 3 tables, 4 figures and the list of 82 references. The relevance of the topic is need for scientific substantiation of the effective mechanisms of the marketing policy of communications of the Ukrainian enterprise as a factor of its competitiveness. The aim of research is to substantiate the effectiveness of the use of quality marketing communications policy in order to increase the competitiveness of the enterprise. Objectives of research are: to analyze the essence and specificity of marketing communications at the enterprise; to determine the role of marketing communications in ensuring the competitiveness of LLC «Meat Company». The object of research is the process of managing the marketing policy of communications. The subject of research is the theoretical and methodical foundations of the marketing policy of communications. Methods of research are analysis and synthesis, statistical analysis, methods of economic and mathematical modeling, structural and comparative analysis. The scientific novelty of research: the concept and models of the mechanism of the marketing policy of communications at the enterprise were developed, which, unlike the existing ones, take into account the crisis conditions of business and the risks of conducting military operations. The practical significance of the research is to form recommendations for the implementation of an effective mechanism of marketing policy of communications at Meat Company LLC. The first section examines the essence, main goal, methods, main task, functions and main participants of marketing communication policy: types of key communicators, the purchasing power of the target audience, as well as integrated marketing communications. In the second section, an analysis of the company's sales by retail outlets was carried out, the management structure, the marketing macro- and microenvironment of the company, the target audience and its problems, main competitors, contractors, partners, distributors were studied. The products manufactured/provided by the company were also analyzed, the company's competitiveness was assessed using SWOT analysis, the BKG matrix on the example of LLC «Meat Company». In the third section, directions and measures for improving the marketing communications system of the enterprise as a basis for increasing its competitiveness of LLC «Meat Company» are proposed. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Ukraine
43
United Kingdom
1
United States
41
Unknown Country
3
Downloads
Ukraine
18
United States
42
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
POPOVA_bac_rob.pdf.pdf | 722.64 kB | Adobe PDF | 61 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.