Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96166
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові технології просування товару в цифровому середовищі
Authors Ковальов, В.В.
ORCID
Keywords інтернет-маркетинг
internet marketing
штучний інтелект
artificial intelligence
аналіз даних
data analysis
SEO- стратегії
SEO strategies
SMM-стратегії
SMM strategies
контент-маркетинг
content marketing
маркетингові технології
marketing technologies
ефективність маркетингу
marketing efficiency
інтерактивний контент
interactive content
візуальні комунікації
visual communications
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96166
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ковальов В. В. Маркетингові технології просування товару в цифровому середовищі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2024. 66 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування сучасних маркетингових технологій для просування товарів і послуг у мережі Інтернет. Сучасні методи комунікації та збуту стають все менш ефективними через зростаючу конкуренцію та насичення ринку. Тому, впровадження інноваційних технологій є критично важливим для підвищення ефективності маркетингових стратегій.. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних аспектів та практичних підходів до використання сучасних маркетингових технологій у мережі Інтернет, зокрема штучного інтелекту та автоматизації, для підвищення ефективності просування товарів і послуг. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти інтернет-маркетингу та сучасних тенденцій у цій сфері; вивчити можливості застосування ШІ для аналізу даних та прогнозування поведінки користувачів, оцінити ефективність автоматизації маркетингових процесів, дослідити методи персоналізації контенту за допомогою сучасних інструментів. Об’єктом сучасні маркетингові технології, що використовуються для просування товарів та послуг у мережі Інтернет, зокрема штучний інтелект та автоматизація процесів. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління прибутком торговельного підприємства. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз, аналіз конкретних випадків. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному аналізі впливу інноваційних технологій, таких як ШІ та автоматизація, на ефективність інтернет-маркетингу. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій для підприємств щодо впровадження сучасних маркетингових технологій. Це дозволить компаніям підвищити ефективність своїх маркетингових компаній, знизити витрати на рутинні завдання та покращити взаємодію з цільовою аудиторією. У першому розділі розглянуто основи інтернет-маркетингу, поетапно розписана історія розвитку, а також ключові аспекти використання інструменті в маркетингу. У другому розділі досліджено усі можливі варіації інтернет-маркетингу, наведено приклади для розуміння як використовували ці інструменти відомі компанії, та створена порівняльна таблиця для отримання швидкого розуміння які типи маркетингу для чого потрібні. У третьому розділі розроблено практичні рекомендації для підприємств щодо оптимізації маркетингових стратегій в Інтернеті з використанням ШІ та автоматизації.
The relevance of the topic lies in the need for scientific justification of modern marketing technologies for promoting goods and services on the Internet. Modern methods of communication and sales are becoming less effective due to increasing competition and market saturation. Therefore, the implementation of innovative technologies is critically important for enhancing the efficiency of marketing strategies. The purpose of the qualification work is to study the theoretical aspects and practical approaches to using modern marketing technologies on the Internet, particularly artificial intelligence and automation, to improve the efficiency of promoting goods and services. The objectives of the work are: to explore the theoretical aspects of internet marketing and current trends in this field; to study the possibilities of using AI for data analysis and user behavior prediction; to evaluate the effectiveness of automating marketing processes; and to investigate methods of content personalization using modern tools. The object of the study is modern marketing technologies used for promoting goods and services on the Internet, particularly artificial intelligence and process automation. The subject of the study is the theoretical and methodological foundations of strategic profit management of a trading enterprise. Research methods include analysis and synthesis, statistical analysis, structural and comparative analysis, and case analysis. The scientific novelty of the research lies in the comprehensive analysis of the impact of innovative technologies, such as AI and automation, on the efficiency of internet marketing. The practical significance of the research lies in the development of recommendations for enterprises on the implementation of modern marketing technologies. This will allow companies to increase the effectiveness of their marketing campaigns, reduce costs on routine tasks, and improve interaction with the target audience. The first chapter reviews the basics of internet marketing, details the history of its development step-by-step, and outlines key aspects of using marketing tools. The second chapter explores all possible variations of internet marketing, provides examples to understand how these tools were used by well-known companies, and creates a comparative table for quick understanding of which types of marketing are needed for what purposes. The third chapter develops practical recommendations for enterprises on optimizing marketing strategies on the Internet using AI and automation.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Ukraine Ukraine
8
United States United States
24

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
19
United States United States
21

Files

File Size Format Downloads
Kovalov_bac_rob.pdf.pdf 1.73 MB Adobe PDF 41

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.