Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96174
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості особистісної схильності до відтермінування завдань у студентів із різною мотивацією досягнення успіху та уникнення невдач |
Authors |
Костенко, Н.І.
|
ORCID | |
Keywords |
відтермінування завдань академічна прокрастинація мотиваційні орієнтації студентів освітні стратегії procrastination academic procrastination student motivational orientations educational strategies |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96174 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Костенко Н. І. Особливості особистісної схильності до відтермінування завдань у студентів із різною мотивацією досягнення успіху та уникнення невдач : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2024. 62 с. |
Abstract |
Дипломна робота присвячена вивченню питання відтермінування завдань у студентів. Ми вивчаємо це питання у контексті стратегії поведінки на яку безпосередній вплив має мотивація до досягнення успіху та уникнення невдач студентів. У нас час проблема відтермінування завдань є дуже поширеним явищем, у зв'язку з тим, що більшість студентів працюють в умовах дистанційного навчання, що ставить певні виклики перед студентами та викладачами, адже у такому форматі студентам необхідно більше самодисципліни та мотивації для того, щоб навчатись. Також варто зазначити, що різні технічні фактори, які можуть заважати студентам навчатись викликають стрес, що впливає на психологічний стан, впливає на академічні результати і, тим самим, підсилює тенденцію до відтермінування. Тому основною метою нашої роботи було дослідити особливості відкладання завдань студентами та їх причини. В рамках нашого дослідження були залучені студенти, які пройшли методики, спрямовані на визначення їх мотивації до успіху та мотивації до уникнення невдач, а також причини відтермінування завдань. Для проведення емпіричного дослідження було використано методики, які визначають рівень мотивації до досягнення успіху та до уникнення невдач, а також причини особистої схильності до відтермінування завдань у студентів. Анкетування включало стандартизовані опитувальники та шкали, розроблені для оцінки відповідних психологічних характеристик. Отримані дані були оброблені з використанням методів описової статистики та кореляційного аналізу, для встановлення зв'язків між мотиваційними складовими та поведінкою відтермінування. Виявлені закономірності дозволяють краще зрозуміти психологічні механізми, що лежать в основі відтермінування, та розробити рекомендації щодо підвищення мотивації та ефективності навчання студентів. The thesis is dedicated to the study of the issue of task procrastination among students. We explore this issue in the context of behavioral strategies directly influenced by students' motivation to achieve success and avoid failure. Nowadays, the problem of task procrastination is very common, especially as most students work in a distance learning environment, posing certain challenges for both students and educators. In this format, students require more self-discipline and motivation to study effectively. Additionally, various technical factors that can hinder students' learning cause stress, impacting their psychological state, academic performance, and consequently increasing the tendency to procrastinate. Therefore, the primary goal of our work was to investigate the features of task procrastination among students and their causes. Our research involved students who completed methodologies aimed at determining their motivation for success, motivation to avoid failure, and reasons for task procrastination. For conducting the empirical research, methodologies were used to determine the level of motivation to achieve success and avoid failure, as well as the personal propensity for task procrastination among students. The survey included standardized questionnaires and scales designed to assess relevant psychological characteristics. The obtained data were processed using descriptive statistics methods and correlation analysis to establish links between motivational components and procrastination behavior. The identified patterns allow for a better understanding of the psychological mechanisms underlying procrastination and developing recommendations for enhancing student motivation and learning efficiency. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Belgium
1
Ukraine
1
United States
23
Unknown Country
7
Downloads
Ukraine
14
United States
22
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kostenko_bak_rob.pdf | 961.23 kB | Adobe PDF | 37 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.