Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96184
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Нервово-психічна стійкість студентів з різним рівнем адаптивності |
Authors |
Комарова, А.І.
|
ORCID | |
Keywords |
нервово-психічна стійкість адаптивність студенти психодіагностика психологічна підтримка neuropsychological resilience adaptability students psychodiagnostics psychological support |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96184 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Комарова А. І. Нервово-психічна стійкість студентів з різним рівнем адаптивності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2024. 66 с. |
Abstract |
У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено нервово-психічну стійкість студентів з різним рівнем адаптивності до навчального процесу та соціально-психологічних умов. Метою роботи є визначення взаємозв'язку між рівнем адаптивності студентів та їх нервово-психічною стійкістю. Для досягнення цієї мети було проведено опитування серед студентів різних курсів та спеціальностей, використовуючи стандартизовані психодіагностичні методики. Результати дослідження показали, що студенти з високим рівнем адаптивності демонструють вищий рівень нервово-психічної стійкості, ніж ті, у кого рівень адаптивності нижчий. Отримані дані можуть бути використані для розробки програм психологічної підтримки та адаптаційних заходів у вищих навчальних закладах. This thesis investigates the neuropsychological resilience of students with different levels of adaptability to the educational process and socio-psychological conditions. The aim of the work is to determine the relationship between the level of students' adaptability and their neuropsychological resilience. To achieve this goal, a survey was conducted among students of various courses and specialties using standardized psychodiagnostic methods. The results of the study showed that students with a high level of adaptability demonstrate a higher level of neuropsychological resilience compared to those with a lower level of adaptability. The obtained data can be used to develop psychological support programs and adaptation measures in higher educational institutions. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
United States
1
Unknown Country
4
Downloads
Ukraine
1
United States
6
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Komarova_bak_rob.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | 7 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.