Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96282
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі
Authors Бєлова, Т.М.
ORCID
Keywords маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентоспроможність
competitiveness
покращення діяльності
performance improvement
маркетингова діяльність
marketing activities
сегмантація ринку
market segmentation
маркетингові інструменти
marketing tools
цифровий маркетинг
digital marketing
маркетинговий аналіз
marketing analysis
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96282
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Бєлова Т. М .Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. М. Мінченко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 49 с.
Abstract Кваліфікаційна робота складається з 49 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 18 рисунків та списку з 21 використаних джерел. Актуальність дипломної роботи обумовлена необхідністю підвищити ефективність маркетингової діяльності підприємства у сфері торгівлі в сучасних умовах, яка характеризується високою конкуренцією та змінами споживацького попиту. Застосування ефективної маркетингової стратегії сприятиме зростанню обсягів продажу, забезпечить довгострокову діяльність підприємства. Аналіз та вивчення напрямків покращення маркетингової діяльності є важливим фактором для адаптації підприємства до сучасних умов, підвищить його конкурентоспроможність та задовольнити потреби споживачів. Мета дослідження. Визначити та обґрунтувати напрямки покращення маркетингової діяльності підприємства для подальшого підвищення його конкурентоспроможності та забезпечення розвитку в майбутньому. Дослідження передбачає аналіз поточного стану маркетингової діяльності, виявлення проблем. Розробка рекомендацій щодо покращення маркетингової діяльності з урахуванням сучасних тенденцій. Завдання дослідження. Проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Дослідити поточний стан використання маркетингових комунікацій. Ідентифікація сильних та слабких сторін ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Визначення основних напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Запропонувати шляхи удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі. Об’єктом дослідження виступає ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Предмет дослідження. Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі. Практична значимість кваліфікаційної роботи, це запропонувати рекомендації стосовно покращення маркетингової діяльності торгівельного підприємства У першому розділі розглянуто аналіз сучасного стану маркетингової діяльності підприємств в сфері торгівлі. Розглянуті теоретичні засади побудови маркетингової стратегії підприємства в сфері торгівлі. Вивчення маркетингових комунікацій підприємства в сфері торгівлі. Особливості застосування інструментів цифрового маркетингу в сфері торгівлі. У другому розділі проаналізована маркетингова діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Досліджено поточний стан використання маркетингових комунікацій та ідентифікація сильних та слабких сторін. У третьому розділі запропоновані основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства та удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі.
The qualification paper consists of 49 pages of text, 3 chapters, 4 tables, 18 figures and a list of 21 used sources. The relevance of the thesis is due to the need to increase the effectiveness of the marketing activity of the enterprise in the field of trade in modern conditions, which is characterized by high competition and changes in consumer demand. The application of an effective marketing strategy will contribute to the growth of sales volumes and ensure the long-term operation of the enterprise. Analysis and study of directions for improvement of marketing activity is an important factor for the adaptation of the enterprise to modern conditions, will increase its competitiveness and satisfy the needs of consumers. The aim of the study. Determine and substantiate directions for improving the company's marketing activities to further increase its competitiveness and ensure development in the future. The study involves an analysis of the current state of marketing activity, identification of problems. Development of recommendations for improving marketing activities taking into account modern trends. Objectives of the study. To analyze the marketing activities of "-ENERGY-" LLC. Investigate the current state of use of marketing communications. Identification of strengths and weaknesses of "-ENERGY-" LLC. Determination of the main areas of improvement of the marketing activity of the enterprise. To propose ways to improve the segmentation strategy of "-ENERGY-" LLC to adapt to changes in the client base. The object of the study is "-ENERGY-" LLC. Subject of study. Determination of directions for improvement of the enterprise's marketing activity in the field of trade. The practical significance of the qualification work is to offer recommendations on improving the marketing activities of the trading company In the first chapter, the analysis of the current state of marketing activities of enterprises in the field of trade is considered. The theoretical foundations of building a marketing strategy of an enterprise in the field of trade are considered. Study of marketing communications of the enterprise in the field of trade. Features of the use of digital marketing tools in the field of trade. In the second section, the marketing activity of "-ENERGY-" LLC is analyzed. The current state of the use of marketing communications and the identification of strengths and weaknesses have been studied. In the third section, the main areas of improvement of the enterprise's marketing activities and improvement of the segmentation strategy of "-ENERGY-" LLC for adaptation to changes in the client base are proposed. In the third section, the main areas of improvement of the enterprise's marketing activities and improvement of the segmentation strategy of "-ENERGY-" LLC for adaptation to changes in the client base are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Ireland Ireland
1
Ukraine Ukraine
19
United States United States
26

Downloads

Ukraine Ukraine
22
United States United States
11

Files

File Size Format Downloads
Bielova_bac_rob.pdf 1.47 MB Adobe PDF 33

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.