Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96411
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління якістю послуг в організації |
Authors |
Разумовський, Д.В.
|
ORCID | |
Keywords |
якість quality управління якістю quality management будівельне підприємство construction company система управління якістю quality management system міжнародні стандарти якості international quality standards якість послуг quality of services |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96411 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Разумовський Д. В. Управління якістю послуг в організації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. В. В. Мартинець. Суми: Сумський державний університет, 2024. 44 с. |
Abstract |
Сьогодні в достатньо складних умовах розвитку країни, що склалися після повномаштабного вторгнення країни-агресора, особливо нагальними постають питання, що пов’язані із проблемами та перспективами розвитку будівельної галузі нашої держави. Саме від дослідження перспектив розвитку діяльності будівельних підприємств буде залежати якість та швидкість відбудування зруйнованої інфраструктури та житлового фонду вітчизняних населених пунктів. Нині ефективність діяльності будівельних підприємств цілком буде залежиати від того, на скільки продукція і послуги відповідають вимогам споживачів, де, насамперед, визначаються вимоги та запити до їх якості. Тому особливо актуальним постає питання дефініції сутності досить багатогранного та складного явища «якість продукції і послуг». Today, in the rather difficult conditions of the country's development, which have developed after the full-scale invasion of the aggressor country, the issues related to the problems and prospects of the development of the construction industry of our country become especially urgent. It is from the study of development prospects the quality and speed of reconstruction of the destroyed infrastructure and the housing stock of domestic settlements will depend on the activity of construction enterprises. Today, the efficiency of construction enterprises will entirely depend on the extent to which products and services meet the requirements of consumers, where, first of all, requirements and requests for their quality are determined. Ago the question of defining the essence of the rather multifaceted and complex phenomenon "quality of products and services" is particularly relevant. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Ukraine
27
United States
1
Unknown Country
24
Downloads
Ukraine
19
United States
23
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Razumovskyi_bak_rob.pdf | 940.99 kB | Adobe PDF | 42 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.