Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96411
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Управління якістю послуг в організації
Authors Разумовський, Д.В.
ORCID
Keywords якість
quality
управління якістю
quality management
будівельне підприємство
construction company
система управління якістю
quality management system
міжнародні стандарти якості
international quality standards
якість послуг
quality of services
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96411
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Разумовський Д. В. Управління якістю послуг в організації : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. В. В. Мартинець. Суми: Сумський державний університет, 2024. 44 с.
Abstract Сьогодні в достатньо складних умовах розвитку країни, що склалися після повномаштабного вторгнення країни-агресора, особливо нагальними постають питання, що пов’язані із проблемами та перспективами розвитку будівельної галузі нашої держави. Саме від дослідження перспектив розвитку діяльності будівельних підприємств буде залежати якість та швидкість відбудування зруйнованої інфраструктури та житлового фонду вітчизняних населених пунктів. Нині ефективність діяльності будівельних підприємств цілком буде залежиати від того, на скільки продукція і послуги відповідають вимогам споживачів, де, насамперед, визначаються вимоги та запити до їх якості. Тому особливо актуальним постає питання дефініції сутності досить багатогранного та складного явища «якість продукції і послуг».
Today, in the rather difficult conditions of the country's development, which have developed after the full-scale invasion of the aggressor country, the issues related to the problems and prospects of the development of the construction industry of our country become especially urgent. It is from the study of development prospects the quality and speed of reconstruction of the destroyed infrastructure and the housing stock of domestic settlements will depend on the activity of construction enterprises. Today, the efficiency of construction enterprises will entirely depend on the extent to which products and services meet the requirements of consumers, where, first of all, requirements and requests for their quality are determined. Ago the question of defining the essence of the rather multifaceted and complex phenomenon "quality of products and services" is particularly relevant.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
27
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
24

Downloads

Ukraine Ukraine
19
United States United States
23

Files

File Size Format Downloads
Razumovskyi_bak_rob.pdf 940.99 kB Adobe PDF 42

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.