Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96434
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Реклама у соціокультурному дискурсі |
Other Titles |
Advertising in sociocultural discourse |
Authors |
Yanenko, Yaroslav Vasylovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-2468-6636 |
Keywords |
комунікація communication реклама advertising соціокультурний дискурс sociocultural discourse цінності values |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96434 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Яненко Я. В. Реклама у соціокультурному дискурсі // Strategic Innovations of Social Communications and Foreign Philology in Crisis Times: collection of scientific paper of the I International Scientific and Practical Conference, Sumy, 1 June 2024 : Sumy State University, 2024. P. 297-300. |
Abstract |
У роботі визначено особливості реклами у соціокультурному дискурсі. Аналіз цих особливостей здійснено на основі теорії соціального обміну, феноменологічної парадигми, соціодраматургічного підходу, психоаналітичних теорій, парадигми структуралістського конструктивізму. The work identifies the features of advertising in the socio-cultural discourse. The analysis of these features is carried out on the basis of the theory of social exchange, the phenomenological paradigm, the sociodramaturgical approach, psychoanalytic theories, and the paradigm of structuralist constructivism. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Ukraine
8
Unknown Country
9
Downloads
Ukraine
1
United States
7
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanenko_IFSK intern_ konf_2024.pdf | 761.67 kB | Adobe PDF | 9 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.