Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96444
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологічні особливості кар'єрних орієнтацій студентів закладів вищої освіти
Authors Геніна, С.С.
ORCID
Keywords кар'єра
мотивація
кар’єрна орієнтація
студенти закладів вищої освіти
програма розвитку кар’єрної орієнтації студентів
career
motivation
career orientation
students of higher education institutions
program for the development of students' career orientation
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96444
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Геніна С. С. Психологічні особливості кар'єрних орієнтацій студентів закладів вищої освіти: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. М. Теслик. Суми : Сумський державний університет, 2024. 80 с.
Abstract Актуальність дослідження полягає в необхідності вивчення психологічних особливостей карʼєрних орієнтацій студентів сучасних вищих навчальних закладів з огляду на динамічні зміни на ринку праці, життєві виклики, коли вибір карʼєри стає більш складним, потребує від студента високої гнучкості пріоритетів, постійної готовності до змін, вміння швидко приймати важливі рішеня. Також актуальним питанням є розробка та апробація програми розвитку кар’єрної орієнтації студентів, спрямованої саме на формування у них ключових компетенцій: самопізнання та самооцінка, визначення карʼєрних цілей, планування кар'єри, прийняття рішень, пошук роботи, адаптація до нового місця роботи. Наукова новизна дослідження полягає в розширенні вже відомих теоретичних відомостей про психологічні фактори, що впливають на вибір карʼєри, в удосконаленні існуючих методів діагностики карʼєрних орієнтацій студентів, розробленні нових теоретичних моделей кар’єрного розвитку, визначенні специфічних особливостей карʼєрних орієнтацій сучасної студентської молоді.
The relevance of the study lies in the need to study the psychological characteristics of career orientations of students of modern higher education institutions, given the dynamic changes in the labor market, life challenges, when the choice of career becomes more complex, requiring high flexibility of priorities, constant readiness for change, and the ability to make important decisions quickly. Another relevant issue is the development and testing of a program for the development of students' career orientation aimed specifically at developing their key competencies: self-knowledge and self-esteem, setting career goals, career planning, decision-making, job search, and adaptation to a new job. The scientific novelty of the study is to expand the already known theoretical information about the psychological factors that influence career choice, to improve existing methods of diagnosing students' career orientations, to develop new theoretical models of career development, and to identify specific features of career orientations of modern students.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Unknown Country Unknown Country
5

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Henina_bak_rob.pdf.pdf 529.63 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.