Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96503
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Текст як засіб формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення української мови |
Authors |
Савченко, Д.О.
|
ORCID | |
Keywords |
освіта освітній процес предметні компетентності учнів українська мова education educational process subject competences of students Ukrainian language |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96503 |
Publisher | Класичний фаховий коледж Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Савченко Д. О. Текст як засіб формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення української мови / наук. кер. О. М. Пугач // Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2024 : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів, учнів, м. Конотоп, 20 травня 2024 р. / за заг. ред. Г. А. Коломоєць, Г. В. Буянової, Т. В. Гребеник, Т. В. Шульги, М. М. Іващенко. Конотоп : Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2024. С. 134-138 с. |
Abstract |
Реалії сьогодення вимагають оновлення освіти в Україні:
створення умов для підготовки випускника, свідомого громадянина,
патріота, який уміє критично мислити, самостійно знаходить
інформацію в різних джерелах і приймає виважені рішення. Тому
актуальною є проблема пошуку ефективних форм організації освітнього
процесу та продуктивних методів і прийомів, які допомогли б розвитку
предметних компетентностей учнів, забезпечували позитивну
мотивацію здобуття знань. Найкраще цьому сприяє впровадження
компетентнісного підходу, суть якого полягає в тому, що увага
зосереджується на результаті освіти, до того ж не на певному обсязі
отриманої навчальної інформації, а на формуванні здатності людини
долати будь-які життєві перешкоди.
Найбільш продуктивним при вивченні української мови науковці
визначають текстоцентричний підхід, що передбачає розгляд мовної
одиниці не відокремлено, а в текстах різних стилів і типів, тобто у
взаємозв’язку з іншими елементами мовної системи. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КФК) |
Views
Unknown Country
3
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Savchenko_movna_kompetentnist.pdf | 2.75 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.