Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96503
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Текст як засіб формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення української мови
Authors Савченко, Д.О.
ORCID
Keywords освіта
освітній процес
предметні компетентності учнів
українська мова
education
educational process
subject competences of students
Ukrainian language
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96503
Publisher Класичний фаховий коледж Сумського державного університету
License Copyright not evaluated
Citation Савченко Д. О. Текст як засіб формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення української мови / наук. кер. О. М. Пугач // Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2024 : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів, учнів, м. Конотоп, 20 травня 2024 р. / за заг. ред. Г. А. Коломоєць, Г. В. Буянової, Т. В. Гребеник, Т. В. Шульги, М. М. Іващенко. Конотоп : Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2024. С. 134-138 с.
Abstract Реалії сьогодення вимагають оновлення освіти в Україні: створення умов для підготовки випускника, свідомого громадянина, патріота, який уміє критично мислити, самостійно знаходить інформацію в різних джерелах і приймає виважені рішення. Тому актуальною є проблема пошуку ефективних форм організації освітнього процесу та продуктивних методів і прийомів, які допомогли б розвитку предметних компетентностей учнів, забезпечували позитивну мотивацію здобуття знань. Найкраще цьому сприяє впровадження компетентнісного підходу, суть якого полягає в тому, що увага зосереджується на результаті освіти, до того ж не на певному обсязі отриманої навчальної інформації, а на формуванні здатності людини долати будь-які життєві перешкоди. Найбільш продуктивним при вивченні української мови науковці визначають текстоцентричний підхід, що передбачає розгляд мовної одиниці не відокремлено, а в текстах різних стилів і типів, тобто у взаємозв’язку з іншими елементами мовної системи.
Appears in Collections: Наукові видання (КФК)

Views

Unknown Country Unknown Country
3

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Savchenko_movna_kompetentnist.pdf 2.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.