Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96506
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мистецтво і дизайн у ХХ ст.: конвергенція форм і сенси
Authors Гагенко, П.А.
Самоха, Д.І.
ORCID
Keywords мистецтво
дизайн
конвергенція в мистецтві
art
design
convergence in art
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96506
Publisher Класичний фаховий коледж Сумського державного університету
License Copyright not evaluated
Citation Гагенко П. А., Самоха Д. І. Мистецтво і дизайн у ХХ ст.: конвергенція форм і сенси / наук. кер. А. І. Швидка // Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2024 : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів, учнів, м. Конотоп, 20 травня 2024 р. / за заг. ред. Г. А. Коломоєць, Г. В. Буянової, Т. В. Гребеник, Т. В. Шульги, М. М. Іващенко. Конотоп : Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2024. С. 178-181 с.
Abstract З середини ХХ ст. розвиток науки відігравав визначальну роль у створенні нових форм мистецтва. Від початку створення перших комп’ютерів у 1942 р. групами вчених і до сьогодні, коли кількість обчислювальної техніки перевищує десятки мільйонів, комп’ютерне мистецтво набуває все більшої популярності. У 1950 р. група вчених з Массачусетського університету створила перший дисплей для Whirlwind-І. У 1963 р. Іван Сьюм та Роберт Спрулл розробили Sketchpad, першу систему комп’ютерної графіки, що дозволяла користувачу створювати зображення за допомогою стилуса та екрана комп’ютера. Ці інновації визначили початок формування комп’ютерного мистецтва як нового виду творчості.
Appears in Collections: Наукові видання (КФК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Hahenko_art_design.pdf 2.74 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.