Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96506
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Мистецтво і дизайн у ХХ ст.: конвергенція форм і сенси |
Authors |
Гагенко, П.А.
Самоха, Д.І. |
ORCID | |
Keywords |
мистецтво дизайн конвергенція в мистецтві art design convergence in art |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96506 |
Publisher | Класичний фаховий коледж Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Гагенко П. А., Самоха Д. І. Мистецтво і дизайн у ХХ ст.: конвергенція форм і сенси / наук. кер. А. І. Швидка // Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2024 : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів, учнів, м. Конотоп, 20 травня 2024 р. / за заг. ред. Г. А. Коломоєць, Г. В. Буянової, Т. В. Гребеник, Т. В. Шульги, М. М. Іващенко. Конотоп : Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2024. С. 178-181 с. |
Abstract |
З середини ХХ ст. розвиток науки відігравав визначальну роль у створенні нових форм мистецтва. Від початку створення перших комп’ютерів у 1942 р. групами вчених і до сьогодні, коли кількість обчислювальної техніки перевищує десятки мільйонів, комп’ютерне мистецтво набуває все більшої популярності. У 1950 р. група вчених з Массачусетського університету створила перший дисплей для Whirlwind-І. У 1963 р. Іван Сьюм та Роберт Спрулл розробили Sketchpad, першу систему комп’ютерної графіки, що дозволяла користувачу створювати зображення за допомогою стилуса та екрана комп’ютера. Ці інновації визначили початок формування комп’ютерного мистецтва як нового виду творчості. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КФК) |
Views
Unknown Country
1
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Hahenko_art_design.pdf | 2.74 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.