Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96517
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Медіаграмотність майбутнього журналіста: з досвіду навчально-виробничої практики
Other Titles Media literacy of the future journalist: from the experience of educational and production practice
Authors Грона, Н.
Корнієнко, В.
ORCID
Keywords журналіст
засоби масової інформації
медіаграмотність
медіаосвіта
медіакультура
медіатекст
journalist
mass media
media literacy
media education
media culture
media text
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96517
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Грона Н., Корнієнко В. Медіаграмотність майбутнього журналіста: з досвіду навчально-виробничої практики // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 23–24 травня 2024 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 21-25.
Abstract У статті висвітлено поняття «медіаграмотність», з’ясовано особливості її формування в майбутнього журналіста під час навчально-виробничої практики. У статті розглядається важливість медіаграмотності як ключового елементу підготовки майбутніх журналістів в умовах сучасного інформаційного середовища. Досліджено вплив навчально- виробничої практики на формування медіаграмотності студентів-журналістів, зокрема, аналізуються методи і підходи, які використовуються під час навчання.
The article highlights the concept of "media literacy" and the peculiarities of its formation in the future journalist during the training and production practice. The article discusses the importance of media literacy as a key element of training future journalists in the modern information environment. The influence of educational and production practice on the formation of media literacy of journalism students is investigated, in particular, the methods and approaches used in the course of training are analyzed.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Hrona_journalist.pdf 62.76 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.