Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96535
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рекламна діяльність тов «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка»)
Other Titles Advertising activities of "Zhytomyribioprodukt" llc (on the example of "An-nushka" TM)
Authors Соловйова, Ю.
Мазур, А.
ORCID
Keywords рекламна комунікація
види реклами
соціальні мережі
позиціонування
advertising communication
types of advertising
social media
positioning
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96535
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Соловйова Ю., Мазур А. Рекламна діяльність тов «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка») // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 23–24 травня 2024 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 92-96.
Abstract Наукова розвідка присвячена дослідженню та аналізу рекламної діяльності науково-виробничого товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирбіопродукт», ТМ «Ан-нушка». Для успішного досягнення поставленої мети при досліджені інформації про бренд розглянуто теоретичні та практичні матеріали, а саме: технологію виготовлення продукції підприємства; технологічні розробки; досліджено статистику рекламних матеріалів бренду у соціальних мережах Instagram та Facebook; аналіз конкурента бренду та його контенту в соціальних мережах; досліджено цільову аудиторію та їхнє позиціонування щодо бренду. Результатом аналізу стало зрозуміло, що бренду «Ан-нушка» потрібно і надалі використовувати соціальні мережі для подальшої рекламної кампанії, а також налаштувати таргетовану рекламу для залучення нових потенційних клієнтів.
This scientific article is devoted to the research and analysis of the advertising campaign of the scientific and production company with limited liability "Zhytomyrbioproduct", trademark "An nushka". In order to successfully achieve the set goal, while researching information about this brand, theoretical and practical materials were considered, namely: the production technology of this enterprise's products; technological developments; the statistics of the brand's advertising materials on social networks Instagram and Facebook were studied; analysis of the brand's competitor and its content in social networks; the target audience and their positioning to the brand were researched. As a result of the analysis, it became clear that the "An-nushka" brand needs to continue using social networks for further advertising campaigns, as well as set up targeted advertising to attract new potential customers.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Solovyova_advertising_communication.pdf 62.76 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.