Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96539
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Навчальні лабораторії як інтегральна основа ефективного набування компетенцій медійниками |
Other Titles |
Educational laboratories as an integral basis for effective acquisition of competencies by media professionals |
Authors |
Chorna, Kseniia Serhiivna
Stoian, Raisa Serhiivna |
ORCID | |
Keywords |
лабораторія аудіовізульні медіа студентське телерадіомовлення laboratory audiovisual media student broadcasting |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96539 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Чорна К. С., Стоян Р. С. Навчальні лабораторії як інтегральна основа ефективного набування компетенцій медійниками // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 23–24 травня 2024 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 119-127. |
Abstract |
У статті йдеться про потенційні можливості навчальних лабораторій ЗВО
для підготовки медійних фахівців в умовах цифрової революції. На підставі проведеного
опитування проаналізовано їхні технічні та кадрові ресурси, описано функціональну,
організаційну спроможність трансформуватися в студентські медійні проєкти, діяльність яких
була б наближена до аудіовізуальних онлайнових медіа. Згідно з відповідями респондентів, медійні
лабораторії у їхніх закладах виконують або навчальні, або навчальні та інші, тобто змішані,
функції, забезпечуючи здобувачам передовсім практичні навички. Щодо діяльності
університетських лабораторій за технологіями регулярного /систематичного мовлення
професійних, тобто офіційно зареєстрованих аудіовізуальних онлайн-медіа, то лише 28,6 % –
майже третина – вважають, що так, це важливо. Проте переважна більшість – понад 57 %
респондентів – відповідає: у змішаному форматі. Понад 7 % – що медіалабораторії у їхніх ЗВО
вже працюють за такими технологіями.Загалом уявлення про діяльність журналістських
навчальних лабораторій кардинально не змінилося, усталені навчальні медіапрактики
залишаються актуальними. Однак, можна говорити і про запит на переосмислення звичного
формату роботи цих навчальних платформ в умовах цифрової революції, протистояння старих
і нових медіа тощо. This article discusses the potential of educational laboratories in higher education institutions for training media professionals in the context of the digital revolution. Based on a survey conducted, the article analyzes the following key points. Technical and human resources of media laboratories; 2. Functional and organizational capacity to transform into student media projects similar to audiovisual online media; Key findings from the survey include: Media laboratories in educational institutions serve either purely educational or mixed functions, primarily providing students with practical skills; Regarding the operation of university laboratories using regular/systematic broadcasting technologies of professional audiovisual online media: 28.6% consider it important, оver 57% prefer a mixed format, оver 7% report their media labs already operate using such technologies. The article concludes that while the general perception of journalistic educational laboratories has not changed dramatically, there is a demand for rethinking the usual format of these educational platforms in the context of the digital revolution and the competition between old and new media. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Chorna_ student_broadcasting.pdf | 63.02 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.