Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96539
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Навчальні лабораторії як інтегральна основа ефективного набування компетенцій медійниками
Other Titles Educational laboratories as an integral basis for effective acquisition of competencies by media professionals
Authors Chorna, Kseniia Serhiivna
Stoian, Raisa Serhiivna
ORCID
Keywords лабораторія
аудіовізульні медіа
студентське телерадіомовлення
laboratory
audiovisual media
student broadcasting
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96539
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Чорна К. С., Стоян Р. С. Навчальні лабораторії як інтегральна основа ефективного набування компетенцій медійниками // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 23–24 травня 2024 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 119-127.
Abstract У статті йдеться про потенційні можливості навчальних лабораторій ЗВО для підготовки медійних фахівців в умовах цифрової революції. На підставі проведеного опитування проаналізовано їхні технічні та кадрові ресурси, описано функціональну, організаційну спроможність трансформуватися в студентські медійні проєкти, діяльність яких була б наближена до аудіовізуальних онлайнових медіа. Згідно з відповідями респондентів, медійні лабораторії у їхніх закладах виконують або навчальні, або навчальні та інші, тобто змішані, функції, забезпечуючи здобувачам передовсім практичні навички. Щодо діяльності університетських лабораторій за технологіями регулярного /систематичного мовлення професійних, тобто офіційно зареєстрованих аудіовізуальних онлайн-медіа, то лише 28,6 % – майже третина – вважають, що так, це важливо. Проте переважна більшість – понад 57 % респондентів – відповідає: у змішаному форматі. Понад 7 % – що медіалабораторії у їхніх ЗВО вже працюють за такими технологіями.Загалом уявлення про діяльність журналістських навчальних лабораторій кардинально не змінилося, усталені навчальні медіапрактики залишаються актуальними. Однак, можна говорити і про запит на переосмислення звичного формату роботи цих навчальних платформ в умовах цифрової революції, протистояння старих і нових медіа тощо.
This article discusses the potential of educational laboratories in higher education institutions for training media professionals in the context of the digital revolution. Based on a survey conducted, the article analyzes the following key points. Technical and human resources of media laboratories; 2. Functional and organizational capacity to transform into student media projects similar to audiovisual online media; Key findings from the survey include: Media laboratories in educational institutions serve either purely educational or mixed functions, primarily providing students with practical skills; Regarding the operation of university laboratories using regular/systematic broadcasting technologies of professional audiovisual online media: 28.6% consider it important, оver 57% prefer a mixed format, оver 7% report their media labs already operate using such technologies. The article concludes that while the general perception of journalistic educational laboratories has not changed dramatically, there is a demand for rethinking the usual format of these educational platforms in the context of the digital revolution and the competition between old and new media.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Chorna_ student_broadcasting.pdf 63.02 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.