Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96540
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
| Title | Концепція соціальної відповідальності як ключова особливість франчайзингових видань |
| Other Titles |
The concept of social responsibility as a key feature of franchise editions |
| Authors |
Яковенко, Ольга Олексіївна
Yakovenko, Olha Oleksiivna |
| ORCID | |
| Keywords |
соціальна відповідальність франчайзингові видання повномасштабне вторгнення Playboy Україна Forbes Україна Elle Україна social responsibility franchise editions full-scale invasion Playboy Ukraine Forbes Ukraine Elle Ukraine |
| Type | Conference Papers |
| Date of Issue | 2024 |
| URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96540 |
| Publisher | Сумський державний університет |
| License | In Copyright |
| Citation | Яковенко О. О. Концепція соціальної відповідальності як ключова особливість франчайзингових видань // Сучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 23–24 травня 2024 р. / відп. за вип. В. О. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 128-133. |
| Abstract |
Матеріал присвячено дослідженню реалізації концепції соціальної
відповідальності як ключової особливості франчайзингових журналів – локальних представництв
світових медіабрендів, що видаються в Україні. Акцентовано увагу на змінах у роботі
франчайзингових медіа в період повномасштабного вторгнення росії до України, активних
проявах соціальної відповідальності у редакційній політиці медіа. The article is devoted to implementing the concept of social responsibility as a key feature of franchise magazines – local representatives of global media brands published in Ukraine. Attention is focused on changes in the work of franchise media during the full-scale Russian invasion of Ukraine, and active manifestations of social responsibility in the editorial policy of media. |
| Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Unknown Country
1
Downloads
Files
| File | Size | Format | Downloads |
|---|---|---|---|
| Yakovenko_social_responsibility.pdf | 62.77 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.