Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96595
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегічний розвиток ринку підприємницьких структур (на прикладі ПрАТ «Фармак»)
Authors Петренко, В.А.
ORCID
Keywords стратегічне планування
ефективність підприємницької діяльності
маркетингова діяльність
маркетинг
strategic planning
business efficiency
marketing activity
marketing
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96595
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Петренко В. А. Стратегічний розвиток ринку підприємницьких структур (на прикладі ПрАТ «Фармак») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. О. М. Маценко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 81 с.
Abstract Особливістю сучасного етапу ринкових перетворень в Україні є необхідність більшості організацій адаптуватися до ринкових механізмів, нових підходів до проектування компаній, формування управлінських структур та розробки стратегічних напрямків розвитку. Наразі відбувається перехід до нової наукової моделі управління, яка базується на маркетингових та інтеграційних процесах. Сучасний етап ринкових перетворень в Україні характеризується значними викликами для більшості організацій, що змушені адаптуватися до нових ринкових умов, вимог сталого розвитку та впровадження зеленої енергетики. Зміни в економічному середовищі, глобальні тенденції до декарбонізації та підвищення екологічної відповідальності ставлять перед компаніями завдання переглянути підходи до управління, проектування бізнес-процесів та розробки стратегічних напрямків розвитку. Досвід країн з розвиненими ринковими відносинами свідчить, що компанії, управління яких побудовано на принципах маркетингу, здатні зберігати конкурентоспроможність на ринку, а також запобігати та долати кризові ситуації.
A feature of the current stage of market transformations in Ukraine is the need for most organizations to adapt to market mechanisms, new approaches to company design, the formation of management structures, and the development of strategic development directions. Currently, there is a transition to a new scientific model of management, which is based on marketing and integration processes. The current stage of market transformations in Ukraine is characterized by significant challenges for most organizations that are forced to adapt to new market conditions, requirements of sustainable development and the introduction of green energy. Changes in the economic environment, global trends towards decarbonization and increased environmental responsibility challenge companies to review approaches to management, design of business processes and development of strategic development directions. The experience of countries with developed market relations shows that companies whose management is based on marketing principles are able to maintain competitiveness in the market, as well as prevent and overcome crisis situations.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Petrenko_bachelous_paper.pdf 1.01 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.