Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96605
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Іммерсивне навчання: лінгвокультурна інтеграція іспаномовних пісень у викладанні іспанської мови як іноземної
Authors Іванова, Н.Г.
ORCID
Keywords іммерсивне навчання
іспанська мова
дидактичне використання пісень
immersive learning
Spanish
didactic use of songs
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96605
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Іванова Н. Г. Іммерсивне навчання: лінгвокультурна інтеграція іспаномовних пісень у викладанні іспанської мови як іноземної // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the I International scientific and practical conference, Sumy, 1 June 2024 / responsible editor M. M. Nabok, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2024. P. 56-60.
Abstract Використання пісень на заняттях з іспанської мови як іноземної розвивалося протягом ХХІ століття та продемонструвало свою надзвичайну корисність та незаперечний потенціал. Завдяки сучасним новітнім технологіям музика є доступною у сьогоденні і значною мірою присутньою в аудиторії завдяки, наприклад, використанню мобільних телефонів. Саме дидактичне використання пісень є одним із ефективних засобів для полегшення тривалого засвоєння матеріалу, оскільки мелодія та ритм допомогають студентам не тільки краще запам'ятовувати відомий лексико граматичний матеріал, але й створити емоційний соціокультурний зв'язок із новою для них мовою. Як зазначила Марісоль Антолін Вальдеррама, це пов'язано з тим, що іспанські пісні є чудовими амбасадорами нашої мови, мотивуючим елементом в аудиторії та цінним продуктом нашої культури (Antolín Valderrama, 2021).
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Ivanova_Spanish.pdf 2 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.