Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96641
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | До питання про використання проєктних технологій як інноваційного засобу в процесі вивчення історії української літературної мови у ЗВО педагогічного профілю (з досвіду роботи) |
Authors |
Беценко, Т.П.
|
ORCID | |
Keywords |
українська літературна мова використання проєктних технологій проектний підхід Ukrainian literary language use of project technologies project approach |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96641 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Беценко Т. П. До питання про використання проєктних технологій як інноваційного засобу в процесі вивчення історії української літературної мови у ЗВО педагогічного профілю (з досвіду роботи) // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the I International scientific and practical conference, Sumy, 1 June 2024 / responsible editor M. M. Nabok, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2024. P. 157-163. |
Abstract |
Проєктна технологія сьогодні є однією із затребуваних. Ме́тод проє́ктів осмислюється як освітня технологія, що спрямована на здобуття учнями, студентами знань у тісному зв'язку з реальною життєвою практикою і передбачає формування в них специфічних умінь і навичок завдяки системній організації проблемно-орієнтованого навчального пошуку. Робота над проєктом – це практика особистісно-орієнтованого навчання в процесі конкретної діяльності учня, студента на основі його вільного вибору, з урахуванням його інтересів (Коновальчук, 2017). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Betsenko_project_approach.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.