Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96653
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Полілог як форма контролю на старшому етапі навчання іноземної мови
Authors Гудакова, Д.О.
ORCID
Keywords полілог
навчання іноземної мови
комунікативно-мовленнєві навички
polylogue
learning a foreign language
communication and speech skills
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96653
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гудакова Д. О. Полілог як форма контролю на старшому етапі навчання іноземної мови // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the I International scientific and practical conference, Sumy, 1 June 2024 / responsible editor M. M. Nabok, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2024. P. 202-205.
Abstract На старшому етапі середньої освіти виникає потреба створення на уроці умов, подібних до життєвих ситуацій, де школярі можуть не лише проявити рівень мовних досягнень, а й продемонструвати комунікативно-мовленнєві навички, тоді як вчитель, у свою чергу, має можливість оцінити кожного з учасників групи, в якій проводиться один з видів полілогічної взаємодії. У старшій школі вивчення мови і літератури спрямоване на розвиток здібностей та навичок у всіх аспектах мовленнєвої діяльності. Це має на меті формування комунікативної компетенції на рівні В1, як передбачено Загальноєвропейськими Рекомендаціями з мовної освіти, де підкреслюється значення стимулювання школярів до читання літературних творів, введення в основні цінності культури, а також формування гуманістичного світогляду та поширення культурно-пізнавальних інтересів, що сприяє розвитку поваги до власних і чужих традицій (Ніколаєва, 2013). Комунікативна компетентність визначається як здатність успішно встановлювати та підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, а також досягнення кращого розуміння ситуації та теми розмови. Вона базується на взаємопов’язаних мовленнєвому, соціокультурному і мовному розвитку учнів згідно їхніх вікових особливостей та інтересів, про що стверджує у своїх роботах С. Ніколаєва (Ніколаєва, 2013).
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Hudakova_polylogue.pdf 2.12 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.