Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96655
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рекламна кампанія дитячого футбольного клубу: створення концепції
Other Titles The advertising campaign for a children's football club: a concept creation
Authors Мелтон, Е.Н.
Сурган, М.В.
ORCID
Keywords рекламна кампанія
advertising campaign
цільова аудиторія
target audience
футбол
football
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96655
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Мелтон Е. Н., Сурган М. В. Рекламна кампанія дитячого футбольного клубу: створення концепції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Т. В. Ковальова. Суми : Сумський державний університет, 2024. 51 с.
Abstract У роботі представлено проєкт рекламної кампанії, спрямованої на медіапросування, підвищення іміджу та залучення нових учасників до футбольного клубу «Барса». Під час розробки проєкту було визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, підготовлено рекламні продукти різних форматів: зовнішня друкована реклама, аудіореклама, текстова реклама, сувенірна продукція, медіапросування. Обсяг роботи складає 51 сторінку, у ній використано текстові та ілюстративні матеріали. Актуальність теми полягає в тому, що в медіапросторі, де інформаційний тиск і конкуренція за увагу аудиторії потребують все нових і ефективних підходів до реклами. В умовах всебічно розвинених технологій важливо вміти знаходити такі методи поширення і залучення, які допоможуть охопити якомога більшу аудиторію. Метою цієї кваліфікаційної роботи є розробка ефективної концепції рекламної кампанії для дитячого футбольного клубу. Це сприятиме підвищенню зацікавленості як серед батьків і їх дітей, так і спонсорів та навіть закордонних інвесторів. Основним результатом буде розробка рекламних матеріалів та стратегій, які будуть сприяти підвищенню інтересу до футбольного клубу, збільшенню кількості заявок на вступ, а також підвищенню впізнаваності бренду серед цільової аудиторії та конкурентів.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Melton_bak_rob.pdf 2.59 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.