Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96657
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Кондитерська студія: створення рекламної стратегії розвитку
Other Titles Confectionery studio: anadvertising creation of development strategy
Authors Федорковська, Г.П.
ORCID
Keywords кондитерська студія
confectionery studio
маркетингові заходи
marketing activities
стратегія розвитку
development strategy
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96657
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Федорковська Г. П. Кондитерська студія: створення рекламної стратегії розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. О. Є. Бондаренко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 47 с.
Abstract У роботі сформовано стратегію розвитку кондитерської студії з акцентом на маркетингові заходи та підвищення якості продукції, розроблено Упровадження запропонованої стратегії дозволить студії покращити показники впізнаваності бренду та залучити нових клієнтів. Рекомендації щодо реалізації стратегії включають адаптацію стратегічних підходів до місцевих умов ринку. Актуальність теми обумовлюється потребою сучасних підприємств у розробці й застосуванні ефективних стратегій для забезпечення сталого розвитку та конкурентоспроможності ринку в умовах глобалізації, динамічних змін смаків, потреб споживачів.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Fedorkovska_bak_rob.pdf 1.4 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.