Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96657
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Кондитерська студія: створення рекламної стратегії розвитку |
Other Titles |
Confectionery studio: anadvertising creation of development strategy |
Authors |
Федорковська, Г.П.
|
ORCID | |
Keywords |
кондитерська студія confectionery studio маркетингові заходи marketing activities стратегія розвитку development strategy |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96657 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Федорковська Г. П. Кондитерська студія: створення рекламної стратегії розвитку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. О. Є. Бондаренко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 47 с. |
Abstract |
У роботі сформовано стратегію розвитку кондитерської студії з акцентом на
маркетингові заходи та підвищення якості продукції, розроблено Упровадження
запропонованої стратегії дозволить студії покращити показники впізнаваності бренду
та залучити нових клієнтів. Рекомендації щодо реалізації стратегії включають
адаптацію стратегічних підходів до місцевих умов ринку.
Актуальність теми обумовлюється потребою сучасних підприємств у розробці
й застосуванні ефективних стратегій для забезпечення сталого розвитку та
конкурентоспроможності ринку в умовах глобалізації, динамічних змін смаків, потреб
споживачів. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fedorkovska_bak_rob.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.