Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96690
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Міждисциплінарні підходи до розуміння суспільної динаміки у формуванні жіночого лідерства |
Authors |
Davydenko, Oksana Viktorivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-9932-2469 |
Keywords |
гендерна рівність жіноче лідерство міждисциплінарний підхід gender equality female leadership interdisciplinary approach |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96690 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Давиденко О. В. Міждисциплінарні підходи до розуміння суспільної динаміки у формуванні жіночого лідерства // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the I International scientific and practical conference, Sumy, 1 June 2024 / responsible editor M. M. Nabok, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2024. P. 240-244. |
Abstract |
Курс України на євроінтеграцію, фактично взятий керівництвом країни у 1994 році, сприяв необхідності формування і практичної реалізації політики гендерної рівності, що стало основою для розвитку жіночого лідерства у всіх сферах суспільно-політичного життя (Верховна Рада України, 1994). Ґрунтовне вивчення і детальне осмислення суспільної динаміки поглядів українського суспільства на питання жіночого лідерства для глибокого та об’єктивного аналізу явища у наступні роки у перспективі необхідно здійснювати з використанням різних наукових методів та міждисциплінарних підходів. Міждисциплінарність передбачає взаємодію різних галузей наукового знання у вивченні одного й того ж об’єкта, при зосередженні на власному предметі. Міждисциплінарний підхід не обмежує знання, а створює умови для реалізації зв’язків між різними науками, що уможливлює отримання необхідних та достатніх знань при вивченні об’єкту дослідження; забезпечує інтеграцію наукових концепцій, теорій, інформації, фактів, методів, з метою отримання системного знання про реальні явища освіти; сприяє розв’язанню протиріччя між розрізненим засвоєнням знань та необхідністю їх синтезу задля цілісного та комплексного застосування у діяльності та житті людини (Желанова, 2021). |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Davydenko_female_leadership.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.