Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96705
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Роль арт-терапії в спілкуванні зі студентами з високим рівнем тривожності |
Authors |
Sakhno, Paraskoviia Ivanivna
Глазун, С.О. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0003-4010-689 |
Keywords |
когнітивно-поведінкова терапія арт-терапія тривожність юнацький вік cognitive behavioral therapy art therapy anxiety youthful age |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96705 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Сахно П. І., Глазун С. О. Роль арт-терапії в спілкуванні зі студентами з високим рівнем тривожності // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the I International scientific and practical conference, Sumy, 1 June 2024 / responsible editor M. M. Nabok, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2024. P. 257-263. |
Abstract |
Актуальність теми визначається необхідністю дослідити роль методів когнітивно-поведінкової терапії, арт-терапії в спілкуванні з особами юнацького віку з високим рівнем тривожності. Так як цей віковий період, який є сензитивним для формування світогляду, а професійне та особистісне самовизначення є провідним видом діяльності юнаків, часто супроводжується таким проявом емоційного стану як тривожність. Вплив тривожності на самооцінку осіб юнацького віку має велике значення в розвитку особистості, оскільки феномен тривоги, який переживає індивід, пов’язаний з особливостями інтелекту, певними характеристиками сприйняття та рівнем потреб. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Sakhno_art_therapy.pdf | 2.14 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.