Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96705
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль арт-терапії в спілкуванні зі студентами з високим рівнем тривожності
Authors Sakhno, Paraskoviia Ivanivna  
Глазун, С.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-4010-689
Keywords когнітивно-поведінкова терапія
арт-терапія
тривожність
юнацький вік
cognitive behavioral therapy
art therapy
anxiety
youthful age
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96705
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Сахно П. І., Глазун С. О. Роль арт-терапії в спілкуванні зі студентами з високим рівнем тривожності // Strategic innovations of social communications and foreign philology in crisis times : collection of scientific paper of the I International scientific and practical conference, Sumy, 1 June 2024 / responsible editor M. M. Nabok, responsible designer M. Sadivnycha. Sumy : Sumy State University, 2024. P. 257-263.
Abstract Актуальність теми визначається необхідністю дослідити роль методів когнітивно-поведінкової терапії, арт-терапії в спілкуванні з особами юнацького віку з високим рівнем тривожності. Так як цей віковий період, який є сензитивним для формування світогляду, а професійне та особистісне самовизначення є провідним видом діяльності юнаків, часто супроводжується таким проявом емоційного стану як тривожність. Вплив тривожності на самооцінку осіб юнацького віку має велике значення в розвитку особистості, оскільки феномен тривоги, який переживає індивід, пов’язаний з особливостями інтелекту, певними характеристиками сприйняття та рівнем потреб.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Sakhno_art_therapy.pdf 2.14 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.