Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96706
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління комплексом маркетингу у роздрібній торгівлі |
Other Titles |
Marketing Mix Management in Retail |
Authors |
Єзерська, О.С
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг роздрібна торгівля маркетинг роздрібної торгівлі marketing retail trade marketing of retail trade |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96706 |
Publisher | Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Єзерська О. С. Управління комплексом маркетингу у роздрібній торгівлі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. С. З. Весперіс. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 48 с. |
Abstract |
Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань управління комплексом маркетингу торговельного підприємства.
Мета роботи полягає у розробці рекомендацій щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі.
Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі:
- розглянуто сутність і зміст маркетингу у роздрібній торгівлі;
- виявлено особливості комплексу маркетингу у роздрібній торгівлі;
- проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «INTERSPORT», а також його маркетинговий комплекс;
- розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу магазину роздрібної торгівлі ТОВ «INTERSPORT».
В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу ТОВ «INTERSPORT» було виявлено основні проблеми досліджуваного підприємства роздрібної торгівлі: неефективність стимулювання збуту та рекламних каналів сприяють неефективності просування, зростанню витрат на рекламу і просування; відсутність належної інформації у торговій залі та пасивна поведінка торговельного персоналу сприяють зменшенню кількості покупців і відповідно зниженню виручки від продаж; відсутність системності у асортиментній політиці і сезонність продаж сприяють зростанню товарних запасів і відповідно зниженню коефіцієнта оборотності товарних запасів. Все це знижує рентабельність продаж.
За допомогою методичного підходу до сегментації клієнтів, заснованого на використанні методології індексу спорідненості та поведінкових критеріїв сегментації, визначено основні сегменти клієнтів – «Прихильники моди» та «Поціновувачі послуг», для яких розроблено заходи щодо покращення маркетингового комплексу.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є торговельне підприємство ТОВ «INTERSPORT».
Предмет досліджень – комплекс маркетингу торговельного підприємства ТОВ «INTERSPORT».
Результати досліджень можуть використовуватись не лише на ТОВ «INTERSPORT», але й на будь-якому іншому підприємстві галузі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yezerska_bac_rob.pdf | 1.8 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.