Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96707
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Розробка проекту просування на ринку фітнес-послуг |
Other Titles |
Developing a Marketing Plan for Fitness Services |
Authors |
Корнієнко, К.А.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг комунікаційна політика просування marketing communication po promotion |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96707 |
Publisher | Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Корнієнко К. А. Розробка проєкту просування на ринку фітнес-послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. С. З. Весперіс. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 41 с. |
Abstract |
Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань розробки проєкту просування на ринку фітнес-послуг.
Мета роботи полягає у вивченні теоретичних і практичних аспектів розробки проєктів просування та оцінці їх ефективності.
Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі:
- розглянуто сутність і зміст маркетингової діяльності підприємства;
- досліджено сучасні інструменти просування;
- охарактеризовано етапи розробки проєктів просування;
- проаналізовано діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB;
- розроблено проект просування у NAMACTE YOGA CLUB та оцінено його ефективність.
В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу NAMACTE YOGA CLUB було виявлено, що проблемою організації є недостатня кількість клієнтів, вона має певні наслідки у вигляді низької виручки і прибутку. Для вирішення цього завдання необхідно провести ряд управлінських і маркетингових заходів, одним з яких є розробка проєкту просування, метою якого є збільшення клієнтської бази до потрібної кількості (225 осіб) в результаті заходів проєкту, розрахованого на 6 місяців.
У результаті реалізації проєкту рівень ефективності, досягнутий за рахунок запропонованих заходів, має позитивну спрямованість. Проєкт забезпечить досягнення точки беззбитковості за 6 місяців, а це означає, що вже в листопаді 2024 року організація почне отримувати прибуток. Витрати на проєкт не зроблять сильного впливу на економічну рівновагу NAMACTE YOGA CLUB. Підвищення ефективності свідчить про правильність вкладення коштів у розвиток підприємства. Поточна ситуація на ринку дає можливість для зростання організації, без ризику втратити потенційних клієнтів, так як NAMACTE YOGA CLUB вже має сприятливу репутацію і позитивний імідж.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB.
Предмет досліджень –просування послуг клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB.
Результати досліджень можуть використовуватись не лише у клубі йоги NAMACTE YOGA CLUB, але й у будь-якій іншій організації галузі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Korniienko_bac_rob.pdf | 874.3 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.