Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96710
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення оцінки якості медичних послуг |
Other Titles |
Improving the Assessment of Healthcare Quality |
Authors |
Пономарьова, К.В.
|
ORCID | |
Keywords |
медична послуга оцінка якості медичної послуги карта шляху клієнта medical service assessment of the quality of medical services сustomer Journey Map |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96710 |
Publisher | Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Пономарьова К. В. Удосконалення оцінки якості медичних послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. С. З. Весперіс. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 55 с. |
Abstract |
Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань удосконалення оцінки якості медичних послуг.
Мета роботи полягає у аналізі та розробці заходів щодо удосконалення оцінки якості стоматологічних послуг.
Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі:
- розглянуто структурну модель медичних послуг;
- виявлено та охарактеризовано сучасні проблеми ринку стоматологічних послуг;
- проаналізовано діяльність приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT»;
- розроблено напрямки удосконалення оцінки якості медичних послуг на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT».
В результаті аналізу діяльності приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT» було виявлено, що на даний момент діагностично-лікувальний центр не застосовує процедуру постійної оцінки якості. Оцінка якості послуг є фрагментарною та дискретною і є «пожежною» відповіддю на певні скарги клієнтів. Клініка проводить оцінку якості за технократичним підходом, який не враховує такий параметр, як сервіс. Така практика не дозволяє створити ефективну систему управління якістю стоматологічних послуг і мотивувати персонал на постійну взаємодію з клієнтами. Компанії потрібен маркетинговий підхід до оцінки якості. Оцінка виступатиме інструментом для утримання та залучення клієнтів за допомогою зворотного зв'язку. В якості цього підходу був обраний підхід визначення карти подорожі або шляху клієнта (Customer Journey Map).
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є приватне підприємство «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT».
Предмет досліджень – процес оцінки якості послуг, що надаються приватним підприємством «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT».
Результати досліджень можуть використовуватись не лише на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT, але й на будь-якому іншому підприємстві галузі. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Ponomarova_bac_rob.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.