Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96719
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Підвищення конкурентоспроможності підприємництва на основі впровадження інновацій |
Authors |
Бобир, М.М.
|
ORCID | |
Keywords |
конкуренція конкурентоспроможність інновації інноваційний потенціал напрями виробництва конкурентні переваги оборотні кошти PEST-аналіз SWOT-аналіз економічна ефективність конкурентне середовище |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96719 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бобир М. М. Підвищення конкурентоспроможності підприємництва на основі впровадження інновацій : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. О. В. Кубатко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 99 с. |
Abstract |
Актуальність дослідження обумовлена трансформаційними процесами, що відбуваються у глобальному економічному середовищі під впливом цифрових технологій, глобалізації та переходу до альтернативних джерел енергії . Ці процеси суттєво загострюють конкурентну боротьбу та вимагають від підприємств постійного вдосконалення та пошуку нових шляхів розвитку. Особливо відчутними ці виклики є для українських підприємств, які функціонують в умовах економічної нестабільності, посиленої пандемією COVID-19. Кондитерська галузь, будучи однією з ключових складових харчової промисловості України, також зазнає значного впливу цих факторів. У зв'язку з цим, пошук ефективних стратегій підвищення конкурентоспроможності стає пріоритетним завданням для підприємств галузі. Одним з найбільш перспективних напрямів у цьому контексті є впровадження інновацій, які дозволяють компаніям не лише адаптуватися до змін, але й випереджати конкурентів, створюючи нові продукти, технології та бізнес-моделі . The relevance of the research is due to the transformational processes taking place in the global economic environment under the influence of digital technologies, globalization and the transition to alternative energy sources. These processes significantly intensify the competitive struggle and require enterprises to constantly improve and search for new ways of development. These challenges are especially noticeable for Ukrainian enterprises operating in conditions of economic instability exacerbated by the COVID-19 pandemic. The confectionery industry, being one of the key components of the food industry of Ukraine, is also significantly affected by these factors. In this regard, the search for effective strategies to increase competitiveness becomes a priority task for the enterprises of the industry. One of the most promising directions in this context is the introduction of innovations that allow companies not only to adapt to changes, but also to stay ahead of competitors by creating new products, technologies and business models. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bobyr_bac_rob.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.