Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96739
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу
Other Titles Organization of Advertising Activities Using Internet Resources
Authors Шульга, В.М.
ORCID
Keywords компанія
реклама
рекламна діяльність
інтернет
маркетингові послуги
company
advertising
advertising activity
internet
marketing services
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96739
Publisher Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
License Copyright not evaluated
Citation Шульга В. М. Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. В. Циганенко. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 43 с.
Abstract Інтернет-реклама розвивається динамічно та пропонує різноманітні способи просування та продажу товарів та послуг. Сьогодні інтернет вже використовується не тільки для пошуку інформації або можливості для спілкування, а й як потужний інструмент для ведення бізнесу, підтримки комунікації та просування продукції. Однією з ключових переваг організації рекламної діяльності з використанням Інтернет ресурсу є можливість оперативно відповідати на запити споживачів, підтримувати постійний контакт із ними та отримувати доступ до статистичних даних. Все це робить рекламу дуже привабливою для рекламодавців. Мета дослідження – розробка пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу. Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань: - розглянути теоретичні аспекти організації рекламної діяльності компанії; - визначити сутність та зміст рекламної діяльності; - систематизувати види реклами в Інтернеті та її особливості; -провести аналіз ринку маркетингових послуг в Україні; - охарактеризувати організаційно-економічну діяльність Агенції комунікацій "ВАРТО"; - проаналізувати середовище діяльності Агенції "ВАРТО"; - запропонувати заходи щодо підвищення ефективності рекламної діяльності Агенції «ВАРТО». Об'єктом дослідження є рекламна діяльність Агенції «ВАРТО». Предметом дослідження є процес організації рекламної діяльності компанії шляхом використання Інтернет ресурсу.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Shulha_bac_rob.pdf 1.21 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.