Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96739
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу |
Other Titles |
Organization of Advertising Activities Using Internet Resources |
Authors |
Шульга, В.М.
|
ORCID | |
Keywords |
компанія реклама рекламна діяльність інтернет маркетингові послуги company advertising advertising activity internet marketing services |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96739 |
Publisher | Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету" |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Шульга В. М. Організація рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. В. Циганенко. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 43 с. |
Abstract |
Інтернет-реклама розвивається динамічно та пропонує різноманітні способи просування та продажу товарів та послуг. Сьогодні інтернет вже використовується не тільки для пошуку інформації або можливості для спілкування, а й як потужний інструмент для ведення бізнесу, підтримки комунікації та просування продукції. Однією з ключових переваг організації рекламної діяльності з використанням Інтернет ресурсу є можливість оперативно відповідати на запити споживачів, підтримувати постійний контакт із ними та отримувати доступ до статистичних даних. Все це робить рекламу дуже привабливою для рекламодавців.
Мета дослідження – розробка пропозицій щодо підвищення ефективності рекламної діяльності шляхом використання Інтернет ресурсу.
Поставлена мета визначила необхідність вирішення наступних основних завдань:
- розглянути теоретичні аспекти організації рекламної діяльності компанії;
- визначити сутність та зміст рекламної діяльності;
- систематизувати види реклами в Інтернеті та її особливості;
-провести аналіз ринку маркетингових послуг в Україні;
- охарактеризувати організаційно-економічну діяльність Агенції комунікацій "ВАРТО";
- проаналізувати середовище діяльності Агенції "ВАРТО";
- запропонувати заходи щодо підвищення ефективності рекламної діяльності Агенції «ВАРТО».
Об'єктом дослідження є рекламна діяльність Агенції «ВАРТО».
Предметом дослідження є процес організації рекламної діяльності компанії шляхом використання Інтернет ресурсу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК) |
Views
Unknown Country
1
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Shulha_bac_rob.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.