Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96756
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення стратегії підприємницької діяльності
Authors Солодовник, О.О.
ORCID
Keywords стратегія
підприємництво
удосконалення
стратегічне управління
конкурентоспроможність
інновації
SWOT-аналіз
аналіз конкурентів
рекомендації
оптимізація
ефективність
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96756
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Солодовник О. О. Удосконалення стратегії підприємницької діяльності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 076 - підприємництво, торгівля та біржова діяльність / наук. кер. Ю. В. Чорток. Суми : Сумський державний університет, 2024. 55 с
Abstract Тема кваліфікаційної роботи є актуальною і обґрунтованою, оскільки присвячена дослідженню ключових аспектів, що забезпечують успішний розвиток підприємств в умовах сучасної економіки. Результати дослідження показали, що стратегічне управління відіграє вирішальну роль у забезпеченні конкурентоспроможності та стійкості бізнесу. Підприємницька діяльність має важливе значення для економіки та суспільства, сприяючи створенню робочих місць, інновацій та економічному зростанню. Стратегічне управління, в свою чергу, допомагає підприємствам ефективно адаптуватися до змінного ринкового середовища, досягати своїх цілей і зберігати конкурентні переваги. Метою роботи є дослідження теоретичних і методичних аспектів удосконалення стратегії підприємницької діяльності, а також розробка рекомендацій для підвищення ефективності стратегічного управління підприємством на прикладі мережі магазинів «РОНА».
The topic of the qualification work is relevant and justified, as it is dedicated to the study of key aspects that ensure the successful development of enterprises in the conditions of the modern economy. The results of the study showed that strategic management plays a crucial role in ensuring business competitiveness and sustainability. Entrepreneurship is important to the economy and society, contributing to job creation, innovation and economic growth. Strategic management, in turn, helps enterprises to effectively adapt to the changing market environment, achieve their goals and maintain competitive advantages. The purpose of the work is to study the theoretical and methodological aspects of improving the strategy of business activity, as well as the development of recommendations for increasing the efficiency of strategic management of the enterprise on the example of the "RONA" chain of stores.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Solodovnyk_bac_rob.pdf 1.33 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.