Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96789
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | The role of marketing in the development of international business |
Authors |
Lapshyna, M.Y.
|
ORCID | |
Keywords |
міжнародні ринки international markets маркетинг marketing міжнародний маркетинг international marketing міжнародний бізнес international business маркетингові стратегії marketing strategies міжнародна маркетингова діяльність international marketing activity |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96789 |
Publisher | Sumy State University |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Lapshyna M. Y. The role of marketing in the development of international business : bachelor's qualification work : specialty 292 - international economic relations / research advisor M. D. Domashenko. Sumy : Sumy State University, 2024. 50 p. |
Abstract |
By entering the international market, a company can receive enormous
privileges. By promoting its product or service beyond the borders of its country, a
company receives more potential customers and, accordingly, more profit. But
with this comes risks. To be successful in international markets, a company must
choose the right strategy. And having overcome many difficulties, a company can
become successful and popularize its brand and improve its image.
The purpose of the bachelor's thesis is determined the main aspects and
characteristics of marketing in the development of international business.
The object of the research is the process of development international
business of Ukraine and the directions of its implementation.
The subject of the research is the main theoretical and practical aspects of
international business and the marketing tools in different regions of the world. Вийшовши на міжнародний ринок, компанія може отримати колосальний прибуток привілеї. Просуючи свій продукт або послугу за межами своєї країни, а компанія отримує більше потенційних клієнтів і, відповідно, більший прибуток. але з цим виникають ризики. Щоб досягти успіху на міжнародних ринках, компанія повинна вибрати правильну стратегію. І подолавши багато труднощів, компанія може стати успішним і популяризувати свій бренд і покращити свій імідж. Метою бакалаврської роботи визначено основні аспекти та особливості маркетингу в розвитку міжнародного бізнесу. Об’єктом дослідження є процес розвитку міжнар бізнесу України та напрямки його реалізації. Предметом дослідження є основні теоретичні та практичні аспекти міжнародний бізнес та інструменти маркетингу в різних регіонах світу. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Lapshyna_bac_rob.pdf | 719.56 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.