Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96830
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Управління лояльністю клієнтів у бізнесі |
Authors |
Приходько, В.О.
|
ORCID | |
Keywords |
ринок кав’ярень кав'ярня лояльність програма лояльності прихильність до бренду споживачі |
Type | Bachelous Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96830 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Приходько В. О. Управління лояльністю клієнтів у бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 051 - економіка / наук. кер. В. О. Касьяненко. Суми : Сумський державний університет, 2024. 52 с. |
Abstract |
Ринок кав’ярень в Україні продовжує зростати і розвиватися, відображаючи перехід від зростання до зрілості. За останніми статистичними даними, сегмент кав’ярень продемонстрував зростання продажів на 22% у 2023 році порівняно з 2022 роком. Середній чек збільшився на 17%, з 63 грн до 73 грн, а відвідуваність зросла на 5%. Ці показники свідчать про значний потенціал для подальшого розвитку кавової галузі в Україні. The market of coffee shops in Ukraine continues to grow and develop, reflecting the transition from growth to maturity. According to the latest statistics, the coffee shop segment has shown a sales growth of 22% in 2023 compared to 2022. The average check increased by 17%, from UAH 63 to UAH 73, and attendance increased by 5%. These indicators indicate a significant potential for further development of the coffee industry in Ukraine. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Unknown Country
1
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Prichodko_bac_rob.pdf | 989.2 kB | Adobe PDF | 1 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.