Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутнісний підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових стратегій |
Authors |
Казачков, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія стратегічне управління стратегічний план маркетинговая стратегия стратегическое управление стратегический план |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Казачков, І.О. Сутнісний підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових стратегій [Текст] / І.О. Казачков // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 97-102. |
Abstract |
У статті розглянуто новий підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових
стратегій, в якому усунуто основні недоліки формальних підходів, що пов’язані з
непередбачуваністю майбутнього. Сутнісний підхід, з одного боку, намагається абстрагуватися
від кількісних показників, а з іншого, дозволяє досить чітко визначити на скільки відсотків було
реалізовано стратегію фірми. Простота запропонованого підходу дозволяє використовувати
його одночасно з більш розповсюдженими формальними підходами, що дає можливість
двосторонньо оцінювати результати реалізації маркетингових стратегій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 В статье рассмотрен новый подход к оценке эффективности реализации маркетинговых стратегий, в котором устраняются основные недостатки формальных подходов, связанные с непредсказуемостью будущего. Сущностный подход, с одной стороны, старается абстрагироваться от количественных показателей, а с другой, позволяет достаточно четко определить, на сколько процентов была реализована стратегия фирмы. Простота предложенного подхода позволяет использовать его одновременно с более распространенными формальными подходами, что даёт возможность двусторонне оценивать результаты реализации маркетинговых стратегий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

320

321

1

1

128114

1

3

50170808

26

10085407

1

1

329033503

803131

100341615

492554586
Downloads

4

1

1

803134

100341615

1

1

50170809

797

50170810

13490

492554586

476
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
26.pdf | 163.15 kB | Adobe PDF | 694055725 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.