Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сутнісний підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових стратегій |
Authors |
Казачков, І.О.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова стратегія стратегічне управління стратегічний план маркетинговая стратегия стратегическое управление стратегический план |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Казачков, І.О. Сутнісний підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових стратегій [Текст] / І.О. Казачков // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 97-102. |
Abstract |
У статті розглянуто новий підхід до оцінки ефективності реалізації маркетингових
стратегій, в якому усунуто основні недоліки формальних підходів, що пов’язані з
непередбачуваністю майбутнього. Сутнісний підхід, з одного боку, намагається абстрагуватися
від кількісних показників, а з іншого, дозволяє досить чітко визначити на скільки відсотків було
реалізовано стратегію фірми. Простота запропонованого підходу дозволяє використовувати
його одночасно з більш розповсюдженими формальними підходами, що дає можливість
двосторонньо оцінювати результати реалізації маркетингових стратегій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 В статье рассмотрен новый подход к оценке эффективности реализации маркетинговых стратегий, в котором устраняются основные недостатки формальных подходов, связанные с непредсказуемостью будущего. Сущностный подход, с одной стороны, старается абстрагироваться от количественных показателей, а с другой, позволяет достаточно четко определить, на сколько процентов была реализована стратегия фирмы. Простота предложенного подхода позволяет использовать его одновременно с более распространенными формальными подходами, что даёт возможность двусторонне оценивать результаты реализации маркетинговых стратегий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9702 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views
China
320
Germany
321
Greece
1
Iran
1
Ireland
128114
Lithuania
1
Netherlands
3
Poland
50170808
Russia
26
Singapore
10085407
Slovakia
1
Turkey
1
Ukraine
329033503
United Kingdom
803131
United States
100341615
Unknown Country
492554586
Downloads
China
4
Czechia
1
EU
1
France
803134
Germany
100341615
Ireland
1
Lithuania
1
Poland
50170809
Russia
797
Ukraine
50170810
United Kingdom
13490
United States
492554586
Unknown Country
476
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
26.pdf | 163.15 kB | Adobe PDF | 694055725 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.