Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9710
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування конкурентних переваг підприємства при розробці стратегії екологічного маркетингу |
Authors |
Солоха, Д.В.
Бєлякова, О.В. |
ORCID | |
Keywords |
конкурентні переваги стратегія екологічний маркетинг конкурентные преимущества стратегия экологический маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9710 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Солоха, Д.В. Формування конкурентних переваг підприємства при розробці стратегії екологічного маркетингу [Текст] / Д.В. Солоха, О.В. Бєлякова // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 129-135. |
Abstract |
У роботі досліджено основні засади формування конкурентних переваг підприємств, які в
основу своєї господарської діяльності, при розробці стратегії, заклали концепцію екологічного
маркетингу. Досліджено процедуру формування конкурентних переваг.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9710 В работе исследованы основные положения формирования конкурентных преимуществ предприятий, которые в основу своей хозяйственной деятельности, при разработке стратегии, заложили концепцию экологического маркетинга. Исследована процедура формирования конкурентных преимуществ. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9710 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

4

2

782744

1

1

76080

1

3

12

47716536

1

3

5943934

2978278

174599605

470138345
Downloads

782745

1

3

273

1

1

5

47716537

1

238041139

470138345
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
29.pdf | 183.67 kB | Adobe PDF | 756679051 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.