Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9711
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Екологоорієнтований маркетинг науково-технологічної продукції та науково-технологічний розвиток |
Authors |
Окландер, І.М.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговий інструментарій науково-технологічний розвиток екологічний маркетинг маркетинговый инструментарий научно-технологическое развитие экологический маркетинг |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9711 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Окландер, І.М. Екологоорієнтований маркетинг науково-технологічної продукції та науково-технологічний розвиток [Текст] / І.М. Окландер // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 142-146. |
Abstract |
Стаття присвячена розробці теоретичних положень формування маркетингового
інструментарію екологоорієнтованого науково-технологічного розвитку регіону. Доведена роль
маркетингу як інструмент забезпечення трансферу технологій.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9711 Статья посвящена разработке теоретических положений формирования маркетингового инструментария экологоориентированного научно-технологического развития региона. Доказана роль маркетинга как инструмента обеспечения трансферта технологий. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9711 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

1

3

261780

1

1

6592650

1

1

11705

11

1

3

139969611

70004311

-2112514347

139969610
Downloads

3

2

1

311

41594802

1

1

398404493

1

-2112514346

-1755704656
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
30.pdf | 162.83 kB | Adobe PDF | 866747909 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.