Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97126
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | 5899 Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Аргументація та інформаційні технології для правників" |
Authors |
Horobets, Nadiia Serhiivna
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-0282-2775 |
Keywords |
аргументація argumentation інформаційні технології information technologies методичні вказівки methodical instructions |
Type | Working Paper |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97126 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | 5899 Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з дисципліни "Аргументація та інформаційні технології для правників" для здобувачів спец. 081 "Право" освітнього ступеня "бакалавр" для всіх форм здобуття вищої освіти / уклад.: Н. С. Горобець. Суми : Сумський державний університет, 2024. 21 с. |
Abstract |
Навчальна програма передбачає виконання практичних завдань, що надають здобувачам можливість певною мірою оволодіти практикою юридичної аргументації та навичками роботи з інформаційними технологіями; завдання для спільної роботи щодо збору, аналізу, узагальнення інформації, підготовки та оформлення результату у вигляді мультимедійної презентації, її демонстрація з метою набуття навичок роботи в команді, публічного виступу тощо; завдань для дискусій та обговорень, у межах яких здобувачі можуть не лише висловити свою думку щодо поставленого питання, але одночасно з викладачем обговорити та оцінити виступ своїх колег. The educational program provides for the performance of practical tasks, which provide applicants with the opportunity to master the practice of legal argumentation and the skills of working with information technologies to a certain extent; tasks for joint work regarding the collection, analysis, summarization of information, preparation and design of the result in the form of a multimedia presentation, its demonstration in order to acquire the skills of teamwork, public speaking, etc.; tasks for discussions and discussions, within which the applicants can not only express their opinion on the given question, but simultaneously discuss and evaluate the performance of their colleagues with the teacher. |
Appears in Collections: |
Навчальні видання (ННІП) |
Views
Unknown Country
4
Downloads
Unknown Country
5
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Horobets_methodical_instructions.pdf | 509.3 kB | Adobe PDF | 5 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.