Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9735
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингова політика та її місце в економічній політиці промислових підприємств |
Authors |
Жданова, О.С.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова політика стратегія економічна політика маркетинговая политика стратегия экономическая политика |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9735 |
Publisher | |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Жданова, О.С. Маркетингова політика та її місце в економічній політиці промислових підприємств [Текст] / О.С. Жданова // Механізм регулювання економіки. - 2009. - №4, Т.2. - С. 222-226. |
Abstract |
Розглянута сутність поняття політика, його співвідношення з поняттям стратегія,
визначені характеристики маркетингової політики, встановлено зв'язок між маркетинговою
політикою та загальною економічною політикою промислового підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9735 Рассмотрена сущность понятия политика, его соотношения с понятием стратегия, определены характеристики маркетинговой политики, установлена связь между маркетинговой политикой и общей экономической политикой промышленного предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/9735 |
Appears in Collections: |
Механізм регулювання економіки (Mechanism of Economic Regulation) |
Views

2

318

18824

1

100654

1

2

12

1

1

1

3

16764232

531899

14003745

32474080
Downloads

1

1

1

1

6

1

14003745

11243260

531894

1

1

1

2961795

32474080

1

32474080

32474080
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
35.pdf | 161.99 kB | Adobe PDF | 126162949 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.