Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97350
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні лінгвопрагматичні аспекти використання грінвошингу на прикладі іноземних компаній
Authors Філь, М.В.
ORCID
Keywords грінвошинг
зелений маркетинг
екологічно чисті товари
маркетингова стратегія
greenwashing
green marketing
environmentally friendly products
marketing strategy
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97350
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Філь М. В. Основні лінгвопрагматичні аспекти використання грінвошингу на прикладі іноземних компаній / наук. кер. І. В. Ущаповська // Перекладацькі інновації : матеріали XІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 22 листопада 2024 р. / редкол. : С. В. Баранова, І. К. Кобякова, О. В. Бровкіна та ін. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 111-116.
Abstract Сьогодні спостерігається зростання популярності екологічного руху та усвідомлення відповідальності за своє здоров'я. На полицях магазинів все частіше можна побачити фрази й значки, як-от «100% натуральний», «зелений», «біо», «органік» та «еко», що натякають на безпечність продукту для людини й довкілля. Однак багато таких обіцянок можуть бути неправдивими – попит на «зелену» продукцію викликав явище «грінвошингу». Зелений маркетинг спрямований на підвищення лояльності споживачів, впізнаваності бренду та обсягів продажів шляхом виробництва екологічно чистих товарів або використання екологічно безпечних технологій. Історія зеленого маркетингу знає безліч випадків, коли гучні обіцянки екологічності виявлялися перебільшеними. Це удаване дотримання екологічної політики, або «грінвошинг». На жаль, грінвошинг стає дедалі поширенішим. Компанії винаходять нові способи залучення клієнтів і підвищення їхньої лояльності, що вимагає від споживачів обачності та вміння критично оцінювати рекламні заяви. Останнім часом грінвошинг став популярною темою для обговорень і знайшов відображення в численній літературі. Згадка цього терміна в контексті інновацій та фінансів надає книгам і статтям додаткової цінності для читача. По-перше, тому що етичні аспекти грінвошингу рідко висвітлюються, а по-друге, автори часто роблять цю тему доступною навіть для новачків у сфері зеленої економіки. Замість об’єктивного інформування споживачів про справжню екологічність товарів, неякісні товари й послуги нерідко навмисно маркують як «зелені». Відверто кажучи, це можна назвати екологічним обманом.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Fil_greenwashing.pdf 1.53 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.