Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97356
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Полілог як форма контролю на старшому етапі навчання іноземної мови
Authors Гудакова, Д.О.
ORCID
Keywords рівень мовних досягнень
полілог
навчання іноземної мови
level of language achievement
polylogue
learning a foreign language
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97356
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гудакова Д. О. Полілог як форма контролю на старшому етапі навчання іноземної мови / наук. кер. С. О. Швачко // Перекладацькі інновації : матеріали XІV Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Суми, 22 листопада 2024 р. / редкол. : С. В. Баранова, І. К. Кобякова, О. В. Бровкіна та ін. Суми : Сумський державний університет, 2024. С. 199-202.
Abstract На старшому етапі середньої освіти виникає потреба створення на уроці умов, подібних до життєвих ситуацій, де школярі можуть не лише проявити рівень мовних досягнень, а й продемонструвати комунікативно-мовленнєві навички, тоді як вчитель, у свою чергу, має можливість оцінити кожного з учасників групи, в якій проводиться один з видів полілогічної взаємодії. В цій роботі увага зосереджується на вивченні методик проведення усних колективних видів роботи з метою ретельного аналізу полілогу як різновиду контролю учнівської комунікативної компетентності шляхом дослідження проявів мовно-комунікативної компетенції, засобів її контролю, а також систем оцінювання рівня знань учнів в дискусійній практиці.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Hudakova_polylogue.pdf 1.36 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.