Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97367
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Систематизація бізнес-процесів у ланцюгу комерціалізації інновацій
Other Titles Systematization of business processes in the innovations commercialization chain
Authors Khomenko, Liliia Mykolaivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
Keywords комерціалізація інновацій
ланцюг комерціалізації інновацій
бізнес-процеси
маркетинг
виробниче підприємство
innovations commercialization
innovations commercialization chain
business processes
marketing
production enterprise
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97367
Publisher Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
License In Copyright
Citation Хоменко Л. М. Систематизація бізнес-процесів у ланцюгу комерціалізації інновацій // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : тези доповідей IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Київ, 1 листопада 2024 р. Київ : Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024. C. 298-300.
Abstract У роботі виокремлено та описано основні бізнес-процеси у ланцюгу комерціалізації інновацій (вивчення ринку і споживачів, розроблення продукції чи послуг, пробний маркетинг, НДДКР, планування, виробництво, маркетинг та управління комунікаціями, управління людськими ресурсами). Проведено систематизацію бізнес-процесів в розрізі класифікаційних ознак: за формуванням результату, за характером продукту, за причетністю до підприємства, залежно від напряму діяльності, за ступенем впливу на успіх організації, за ступенем зв’язаності окремих частин, за часом, за сутністю, за основними складовими збалансованої системи показників.
It was selected and describes the main business processes in the innovation commercialization chain (market and consumer research, product or service development, trial marketing, R&D, planning, production, marketing, communications management, and human resources management). It was carried out the business processes systematization by classification features: the result formation, the product nature, the enterprise involvement, the activity direction, the influence level on the organization, the connection degree of individual parts, time, the essence, the main components of a balanced indicators system.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ БіЕМ)

Views

Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Unknown Country Unknown Country
1

Files

File Size Format Downloads
Khomenko_production_enterprise.pdf 840.77 kB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.