Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97408
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Державна міграційна політика України в умовах воєнного стану: проблеми реалізації |
Authors |
Бичай, Р.Р.
|
ORCID | |
Keywords |
міграційна політика воєнний стан міграційні процеси |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2023 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97408 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Бичай Р. Р. Державна міграційна політика України в умовах воєнного стану: проблеми реалізації // Сучасні виклики для міграційної політики: правові, освітні та історичні аспекти : матеріали науково-практичного круглого столу, м. Суми, 24 червня 2023 р. / ред. кол. : В. М. Завгородня, А. М. Куліш, А. В. Гончаренко та ін. Суми : Сумський державний університет, 2023. С. 4-7. |
Abstract |
З моменту введення 24.02.2022 р. правового режиму воєнного стану на
всій території України, присутні проблеми з реалізації державної міграційної
політики щодо категорії військовозобов’язаних осіб, що призводить до виникнення
корупційних ризиків та зловживання правилами перетину державного кордону під
час дії правового режиму воєнного стану. Нормативно-правове регулювання в даній
сфері є недосконалим та характеризується відсутністю відповідальності за
порушення встановлених правил, що мають на меті впорядкувати виїзд за кордон та
своєчасне повернення в Україну військовозобов’язаних осіб. Таким чином,
необхідний ретельний аналіз процесів перетину кордону, виявлення головних
недоліків, схем і корупційних ризиків, прогалин в законодавчому регулюванні та
прийняття негайних рішень для їх усунення. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІП) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bychai_migration_policy.pdf | 1.48 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.