Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97467
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Емоційний брендинг в інтегрованих маркетингових комунікаціях |
Authors |
Колесник, Д.Є.
|
ORCID | |
Keywords |
емоційний брендинг emotional branding інтегровані маркетингові комунікації integrated marketing communications поведінка споживача consumer behavior лояльність loyalty канали комунікації communication channels креативність creativity |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97467 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Колесник Д. Є. Емоційний брендинг в інтегрованих маркетингових комунікаціях : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. А. С. Росохата. Суми : Сумський державний університет, 2024. 62 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи зумовлена зростання ролі емоційного брендингу в умовах сучасного конкурентного ринку, де традиційні маркетингові стратегії втрачають ефективність. Емоційний брендинг в інтегрованих маркетингових системах забезпечує стійкий емоційний зв’язок між клієнтом та брендом. У контексті цифровізації дослідження емоційного брендингу є необхідним для адаптації маркетингових стратегії під потреби споживачів, що змінюються.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичного аспекту емоційного брендингу, його використання в інтегрованих маркетингових комунікаціях, визначення впливу на поведінку споживачів, та розробки практичних рекомендацій.
Завдання роботи: розглянути сутність емоційного брендингу, його завдання та цілі; провести бібліометричний аналіз емоційного брендингу в інтегрованих маркетингових комунікаціях; провести аналіз існуючих інструментів; проаналізувати успішні практики емоційного брендингу у світових компаніях; надати оцінку конкурентних передумов ТОВ “Охоронний холдінг”; надати практичні рекомендації щодо покращення маркетингової політики комунікації ТОВ “Охоронний холдінг” на основі емоційного брендингу.
Об’єктом дослідження є товариство з обмеженою відповідальністю “Охоронний холдінг”.
Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади використання емоційного брендингу в інтегрованих маркетингових комунікаціях.
Наукова новизна дослідження: уточнено концептуальні підходи до визначення емоційного брендингу та його складових у структурі інтегрованих маркетингових комунікацій; узагальнено сучасні тренди емоційного брендингу в умовах цифрової трансформації ринку; запропоновано практичні рекомендації для створення емоційно орієнтованих маркетингових кампаній.
Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження підходу до комунікації із цільовою аудиторією для підтримки конкурентоспроможності.
У першому розділі розглянуто концептуальні засади теми емоційного брендингу зі сторони мультидисциплінарності; доведено актуальність теми дослідження, що потребує політики комунікації.
У другому розділі досліджено теоретико-методичні основи впровадження інструментів емоційного брендингу і інтегровані маркетингові комунікації та успішні приклади відомих брендів.
У третьому розділі проаналізована діяльність ТОВ “Охоронний холдинг”, його конкурентоспроможність та наявні маркетингові кампанії; надані рекомендації по покращенню взаємодії з цільовою аудиторією. The relevance of the topic is due to the growing role of emotional branding in today's competitive market, where traditional marketing strategies are losing their effectiveness. Emotional branding in integrated marketing systems provides a strong emotional connection between the customer and the brand. In the context of digitalization, the study of emotional branding is necessary to adapt marketing strategies to the changing needs of consumers. The purpose of the qualification work is to study the theoretical aspect of emotional branding, its use in integrated marketing communications, determine the impact on consumer behavior, and develop practical recommendations. Objectives: to consider the essence of emotional branding, its tasks and goals; to conduct a bibliometric analysis of emotional branding in integrated marketing communications; to analyze existing tools; to analyze successful emotional branding practices in global companies; to assess the competitive prerequisites of Security Holding LLC; to provide practical recommendations for improving the marketing communication policy of Security Holding LLC based on emotional branding. The object of the study is the Limited Liability Company “Security Holding”. The subject of the study is the theoretical and applied principles of using emotional branding in integrated marketing communications. The scientific novelty of the study: the conceptual approaches to the definition of emotional branding and its components in the structure of integrated marketing communications are clarified; current trends in emotional branding in the context of digital market transformation are summarized; practical recommendations for creating emotionally oriented marketing campaigns are proposed. The practical significance of the study is to formulate recommendations for implementing an approach to communication with the target audience to maintain competitiveness. The first section discusses the conceptual foundations of the topic of emotional branding from the perspective of multidisciplinarity; the relevance of the research topic, which requires a communication policy, is proved. The second section examines the theoretical and methodological foundations for the implementation of emotional branding tools and integrated marketing communications and successful examples of well-known brands. The third section analyzes the activities of Security Holding LLC, its competitiveness and existing marketing campaigns; recommendations for improving interaction with the target audience are provided. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Unknown Country
1
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kolesnyk_mag_rob.pdf | 1.91 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.