Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97493
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Удосконалення комплексу маркетингу підприємства |
Authors |
Фесенко, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинг-мікс marketing mix підприємство "Вahtarma" "Вahtarma" enterprise конкурентоспроможність competitiveness маркетингова стратегія marketing strategy 4Р 7Р |
Type | Masters thesis |
Date of Issue | 2024 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97493 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Фесенко В. В. Удосконалення комплексу маркетингу підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Є. А. Зябіна. Суми : Сумський державний університет, 2024. 61 с. |
Abstract |
Актуальність теми роботи полягає у необхідності вдосконалення маркетингового комплексу підприємств у контексті сучасних тенденцій ринку, підвищення ефективності маркетингових стратегій та зміцнення конкурентоспроможності.
Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення комплексу маркетингу підприємства "Bahtarma" для підвищення його конкурентних переваг.
Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингового комплексу; проаналізувати маркетинг-мікс підприємства "Bahtarma" та його конкурентне середовище; визначити напрямки вдосконалення маркетингової стратегії підприємства.
Об’єктом дослідження є маркетинговий комплекс підприємства "Bahtarma", що працює у сфері продажу матеріалів та інструментів для роботи зі шкірою. Методи дослідження - аналіз і синтез, графічний аналіз, порівняльний аналіз, опрацювання вторинної інформації.
Наукова новизна дослідження: запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетинг-міксу підприємства "Bahtarma", які базуються на інтеграції сучасних.
Практична значущість дослідження полягає у розробці заходів щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства "Bahtarma", що дозволяє покращити його позиції на ринку та сприяти збільшенню обсягу продажів.
У першому розділі розглянуто теоретичні основи маркетинг-міксу, його еволюцію та сучасні тенденції розвитку.
У другому розділі досліджено маркетинговий комплекс підприємства "Bahtarma", виконано аналіз його конкурентного середовища та проведено порівняння з основними конкурентами.
У третьому розділі розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства, а також оцінено прогнозовані результати їх впровадження The relevance of the topic lies in the necessity to improve the marketing mix of enterprises in the context of modern market trends, enhance the efficiency of marketing strategies, and strengthen competitiveness. The aim of research is to develop recommendations for improving the marketing mix of the "Bahtarma" enterprise to enhance its competitive advantages. Objectives of research are: to explore the theoretical aspects of the marketing mix; analyze the marketing mix of the "Bahtarma" enterprise and its competitive environment; identify directions for improving the enterprise's marketing strategy. Methods of research are analysis and synthesis, graphical analysis, comparative analysis, and secondary data processing. The object of research is the marketing mix of the "Bahtarma" enterprise, which operates in the field of materials and tools for leatherworking. The scientific novelty of research: lies in the proposed recommendations for improving the marketing mix of the "Bahtarma" enterprise, based on the integration of modern trends. The practical significance of the research lies in the development of measures to enhance the effectiveness of the marketing activities of the "Bahtarma" enterprise, which will improve its market position and contribute to increased sales volumes. The first section examines the theoretical foundations of the marketing mix, its evolution, and current development trends. The second section analyzes the marketing mix of the "Bahtarma" enterprise, evaluates its competitive environment, and compares it with key competitors. In the third section provides recommendations for improving the enterprise's marketing strategy and assesses the expected results of their implementation. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Unknown Country
1
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Fesenko_mag_rob.pdf | 2.13 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.