Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97530
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегії міжнародного маркетингу як інструмент адаптації компаній до культурних особливостей зарубіжних ринків
Authors Рагімов, С.М.
ORCID
Keywords міжнародний маркетинг
international marketing
міжнародні ринки
international markets
глобалізація
globalization
культура
culture
цінності
values
стратегії адаптації
adaptation strategies
позиціювання
positioning
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97530
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Рагімов С. М. Стратегії міжнародного маркетингу як інструмент адаптації компаній до культурних особливостей зарубіжних ринків : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. Ю. Чигрин. Суми : Сумський державний університет, 2024. 45 с.
Abstract Актуальність теми роботи визначається необхідністю врахування в маркетингових стратегіях компаній процесів глобалізації економіки, культурних бар'єрів та різноманітності, змін у споживчій поведінці, посилення конкуренції на глобальному ринку, зростанням технологій та комунікацій ключовими факторами, які визначають успішність компаній на глобальних ринках тощо. Мета роботи – дослідження стратегій міжнародного маркетингу як інструменту адаптації компаній до культурних особливостей міжнародних ринків. Завдання роботи: проаналізувати теоретико-методичні засади міжнародного маркетингу, дослідити вплив культурних особливостей на міжнародний маркетинг, проаналізувати стратегії адаптації міжнародного маркетингу до культурних особливостей. У першому розділі досліджено сутність та еволюцію міжнародного маркетингу, проведено аналіз трендів міжнародного маркетингу, досліджено підходи до аналізу зарубіжних ринків У другому розділі досліджено культурні особливості як фактор міжнародного маркетингу, досліджено теоретичні та прикладні засади використання культурної моделі Г. Хофстеде для формування адаптаційних маркетингових стратегій. У третьому розділі досліджено стратегії адаптації міжнародного маркетингу до культурних особливостей, проаналізовано інструменти адаптації маркетингових стратегій до культурних особливостей, досліджено адаптаційні стратегії сучасних міжнародних компаній
The relevance of the topic of the work is determined by the need to consider in the marketing strategies of companies the processes of globalisation of the economy, cultural barriers and diversity, changes in consumer behaviour, increased competition on the global market, the growth of technologies and communications as key factors that determine the success of companies on global markets, etc. The purpose of the work is to study international marketing strategies as a tool for adapting companies to the cultural characteristics of international markets. The tasks of the work are to analyse the theoretical and methodological foundations of international marketing, to investigate the influence of cultural features on international marketing, and to analyse strategies for adapting international marketing to cultural features. The first chapter examines the essence and evolution of international marketing, analyses international marketing trends, examines approaches to the analysis of foreign markets In the second chapter, cultural features as a factor of international marketing were investigated, as well as the theoretical and applied principles of using the cultural model of H. Hofstede for the formation of adaptive marketing strategies. In the third chapter, the strategies of adaptation of international marketing to cultural characteristics were studied, the tools of adaptation of marketing strategies to cultural characteristics were analysed, the adaptation strategies of modern international companies were studied
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Rahimov_mag_rob.pdf 1.02 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.