Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97551
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення маркетингової товарної політики компанії Śnieżka Group
Authors Лук`янчук, І.О.
ORCID
Keywords маркетингова товарна політика
marketing product policy
асортимент
assortment
номенклатура
nomenclature
конкурентоспроможність
competitiveness
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97551
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Лук`янчук І. О. Удосконалення маркетингової товарної політики компанії Śnieżka Group : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. О. С. Квілінський. Суми : Сумський державний університет, 2024. 46 с.
Abstract Актуальність теми роботи обумовлена сучасними викликами та тенденціями на глобальному ринку лакофарбових матеріалів. В умовах посилення конкуренції, екологізації виробництва, технологічних інновацій та зміни споживчих пріоритетів компанії повинні постійно вдосконалювати свою товарну політику, щоб зберігати конкурентні переваги. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та обґрунтування шляхів удосконалення маркетингової товарної політики компанії Śnieżka Group для підвищення її конкурентоспроможності, адаптації до змін ринкового середовища та задоволення потреб споживачів. Завдання роботи: дослідити сутність маркетингової товарної політики; проаналізувати сучасні тенденції розвитку маркетингової товарної політики на ринку лакофарбових матеріалів; провести оцінку асортиментної політики компанії та її конкурентного середовища; проаналізувати ефективність товарної політики компанії: сильні та слабкі сторони; сформувати пропозицій щодо розширення асортименту; дослідити впровадження цифрових інноваційних підходів до управління товарною політикою. Об’єктом дослідження є маркетингова товарна політика компанії Śnieżka Group. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти удосконалення маркетингової товарної політики, включаючи асортиментну стратегію, інноваційні рішення, екологічну орієнтацію, адаптацію продукції до локальних ринків та підвищення конкурентоспроможності компанії. Методи дослідження – бібліометричний аналіз, компаративний та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження полягає в системному підході до вдосконалення маркетингової товарної політики компанії Śnieżka Group з урахуванням сучасних тенденцій ринку, зокрема цифровізації, екологізації та інноваційного розвитку. Практична значущість дослідження полягає у представлених рекомендаціях, що можуть бути використані для оптимізації товарної політики Śnieżka Group з метою підвищення конкурентоспроможності на ринку лакофарбових матеріалів. У першому розділі розглянуто сутність, структуру та роль маркетингової товарної політики; досліджено сучасні тенденції розвитку маркетингової товарної політики на ринку лакофарбових матеріалів. У другому розділі проведено оцінку асортиментної політики компанії та її конкурентного середовища; досліджено ефективність товарної політики компанії: сильні та слабкі сторони. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо розширення асортименту компанії; досліджено ефективність провадження цифрових інноваційних підходів до управління товарною політикою.
The relevance of the topic of the work is due to modern challenges and trends in the global paint and varnish materials market. In the context of increased competition, greening of production, technological innovations and changing consumer priorities, companies must constantly improve their product policy in order to maintain competitive advantages. The purpose of the qualification work is to research and substantiate ways to improve the marketing product policy of the Śnieżka Group company to increase its competitiveness, adapt to changes in the market environment and meet consumer needs. Tasks of the work: to investigate the essence of marketing product policy; to analyze current trends in the development of marketing product policy in the paint and varnish materials market; to assess the company's assortment policy and its competitive environment; to analyze the effectiveness of the company's product policy: strengths and weaknesses; to formulate proposals for expanding the range; to investigate the implementation of digital innovative approaches to product policy management. The object of the study is the marketing product policy of the Śnieżka Group company. The subject of the study is the theoretical and practical aspects of improving the marketing product policy, including assortment strategy, innovative solutions, environmental orientation, adaptation of products to local markets and increasing the company's competitiveness. Research methods - bibliometric analysis, comparative and statistical analysis. The scientific novelty of the study lies in the systematic approach to improving the marketing product policy of the Śnieżka Group company, taking into account modern market trends, in particular digitalization, environmentalization and innovative development. The practical significance of the study lies in the presented recommendations that can be used to optimize the product policy of the Śnieżka Group in order to increase competitiveness in the paint and varnish materials market. The first section examines the essence, structure and role of marketing product policy; examines current trends in the development of marketing product policy in the paint and varnish materials market. The second section assesses the company's assortment policy and its competitive environment; examines the effectiveness of the company's product policy: strengths and weaknesses. The third section develops proposals for expanding the company's assortment; examines the effectiveness of implementing digital innovative approaches to product policy management.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Lukianchuk_mad_rob.pdf 1.65 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.