Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97558
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення технологічного процесу виготовлення задньої осі ОВ1000.02-001 шляхом інтенсифікації оброблення поверхонь низької шорсткості
Authors Фесенко, Є.О.
ORCID
Keywords технологічний процес
technological process
ось
shaft
накатування
rolling
верстатний пристрій
machine tool
режим різання
cutting mode
Type Masters thesis
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/97558
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Фесенко Є. О. Удосконалення технологічного процесу виготовлення задньої осі ОВ1000.02-001 шляхом інтенсифікації оброблення поверхонь низької шорсткості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 131 - прикладна механіка / наук. кер. І. М. Дегтярьов. Суми : Сумський державний університет, 2024. 87 с.
Abstract Пояснювальна записка виконана на 110 сторінках, включає 33 рисунки, 19 таблиць, бібліографії із 35 джерел. Питання підвищення точності, якості оброблення і продуктивності завжди залишаються актуальними для машинобудування. Удосконалення розрахунків на міцність, призводить до все більшого випуску високоточних деталей недостатню твердість, одним із видів яких є осі з відношенням довжини до діаметра понад 10, отже процес поверхнево-пластичного деформування являє собою актуальну наукову і практичну завдання. Метою дослідження є удосконалення технологічного процесу виготовлення задньої осі ОВ1000.02-001 шляхом інтенсифікації обробки поверхонь низької шорсткості. Об'єкт дослідження – технологічний процес виготовлення деталі ось. Предмет дослідження – операція накатування деталі ось. Методи дослідження. Робота виконана з використанням сучасних положень технології машинобудування та проектування прогресивних технологічних процесів із використанням верстатів із ЧПК, різальних інструментів зі змінними непереточувними пластинами, а також прогресивного технологічного оснащення. У для реалізації завдань графічної частини кваліфікаційної роботи використовувалось програмне середовище AutoCAD Inventor, а для моделювання дослідження при накатуванні накатними роликами пакет ANSYS Workbench. Наукова новизна: полягає у тому, що на основі досліджень напружено-деформованого стану, модального аналізу, а також запропонованої конструкції подвійного накатника для поверхонь осі визначено максимальні величини переміщень та напружень які виникають при накатуванні, а також частоти власних коливань яких треба уникати при обробленні.
The explanatory note is 110 pages long and includes 33 figures, 19 tables, and a bibliography of 35 sources. The issue of increasing accuracy, processing quality, and productivity always remains relevant for mechanical engineering. The improvement of strength calculations leads to the increasing production of high-precision parts with in-sufficient hardness, one type of which are shafts with a length-to-diameter ratio of more than 10. Therefore, the process of surface plastic deformation is an urgent scientific and practical task. The purpose of the study 1 is to improve the technological process of manufacturing the rear axle OВ1000.02-001 by intensifying the processing of low-roughness surfaces. The object of the study is the technological process of manufacturing the shaft part. The subject of the study is the rolling operation of the shaft part. Research methods. The work was carried out using modern provisions of me-chanical engineering technology and the design of advanced technological processes using CNC machines, cutting tools with replaceable indexable inserts, as well as progressive technological equipment. To implement the tasks of the graphic part of the qualification work, the AutoCAD Inventor software environment was used, and for modeling the research during rolling with rollers, the ANSYS Workbench package was used. Scientific novelty: lies in the fact that based on the studies of the stress-strain state, modal analysis, and the proposed design of a double roller for shaft surfaces, the maximum values of displacements and stresses that occur during rolling were deter-mined, as well as the natural frequencies that should be avoided during processing.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ТеСЕТ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Fesenko_mag_rob.pdf 2.94 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.